Knappbyte

Undertiden jag har varit krasslig har jag pillat lite med två av mina skjortor. Det är nämligen så att jag ska på bal nu på lördag och då vill jag vara någorlunda frisk och ha en vit skjorta med svarta knappar. Jag har så många vita skjortor att jag inte ville gå och köpa en till. Jag rotade lite i garderoben och hittade två Velour-skjortor av samma modell, en marinblå med svarta knappar och en vit med vita knappar. Sen letade jag upp nål och tråd och bytte knappar mellan dem.
Resultatet blev faktiskt bättre än förväntat, ett enkelt litet knep om man vill utöka vidden av garderoben. Det finns många fina knappar att köpa i tyg- och sybehörsbutiker om man inte känner för att slakta plagg.

/Simon

image26

Över, Före.
Under, Efter.

Kommentarer
Postat av: anna

du är så pysslig simon! :)

2008-04-18 @ 13:37:22
Postat av: Jonas

Smart drag! Värt att göra på lite skjortor. :P

2008-04-20 @ 20:20:30
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner