Ny jacka

Hej kära läsare
Dags att uppdatera om dagens fynd som jag ,så att säga, snubblade över. Var på väg tillbaka till bilen efter ett ärende och tog bara en liten omväg genom h&m. Där stötte vi på en jacka, vit och safariinspirerad. Liknar den som Simon har skrivit om tidigare fast lite annorlunda. Den största skillnaden var dock att den här var på kampanj och kostade endast 198kr. Kunde helt enkelt inte bara gå förbi den.
Skorna jag har på mig idag är väl också värda att skriva en rad om. Köpte dem i Bangkok. Och jag vet att kamoflaugemönster i pastellfärger kanske inte är det hetaste, men jag föll för den slanka modellen och, eftersom jag är uppvuxen med disney, att musse pigg var på dem. Tre stycken musse på varje sko totalt. Dessutom tror jag knappt att de finns i Sverige heller (har inte sett märket någonstans i allafall) och det är ju kul.
Lämna gärna ett avtryck bland kommentarerna och trevlig helg.
/Per

image19
Jacka, H&M, 198kr
Halsduk, H&M
Jeans, Acne
Skor, Hound & Friends by Greyhound

Kommentarer
Postat av: elin

per!
kolla in kommentarsfighten om er blogg i idas blogg. under inlägget där hon tipsar om er blogg.
underhållande läsning!

trevlig helg å hoppas man får se skymten av dej snart!

2008-04-04 @ 17:29:24
URL: http://enelin.blogg.se
Postat av: Jimmy

Schysst jacka tycker den är mycket snyggare än den som simon köpte. Väldigt trevlig blogg, besöker den minst 1 gång om dagen. =)

2008-04-05 @ 01:15:59
Postat av: Per

Tack så mycket för berömmet Jimmy. Säg gärna till om du har några önskemål eller synpunkter.

2008-04-05 @ 17:02:49
URL: http://killarmedkoll.blogg.se
Postat av: Simon

Shit vilken ful jacka, den ser ut som något katten släpat in ;)
Lite avundsjuk blir man ju allt, hade lätt köpt denna om den fanns när jag var i jackköpartagen! Jag håller med Jimmy.
Nåväl, jag får väl traska runt i min kärringjacka och låtsas som ingenting.

2008-04-07 @ 18:02:42
URL: http://killarmedkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner