Ny väska

Hej kära läsare
Efter en helgs ledighet är vi på g igen. Denna gången blir det ett inlägg om dagens inköp som består av en väska. Den är ifrån boomerang och jag har varit och tittat på den ett par gånger, men idag bestämde jag mig för att köpa den. Den är i ljus canvas med bruna skinndetaljer. Storleken på den är stor så den blir perfekt att ha träningsgrejerna i. Skulle jag få för mig att träna direkt efter skolan så får jag säkert plats med skolgrejerna i den också. Så nu när jag har en väska kan jag äntligen börja träna. Hurra!
/Per

image20

Väska, Boomerang, 1499kr
Jacka, H&M
Jeans, Acne
Skor, Vagabond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner