Fläng

Hej kära läsare, det har varit en del flängande för min del den senaste tiden. Förra helgen bodde jag och flickvännen över hos en god vän, tillika klasskompis, i Varberg. Trevligt-trevligt, riktigt fin sommarstad som bjöd på strålande sol och även lite shopping.

I veckan var vi även i Stockholm, onsdag & torsdag, där vi såg Hoffmaestro och Petter spela på Mosebacke - galet bra! Är inte så mycket för Petter men Hoffmaestro vägde upp det hela med råge. Youtuba gärna Hoffmaestros "Seize the day", "Desperado", "The Storm" m.fl. Svängigt värre :) Det shoppades en del även i Stockholm skall tilläggas.

Tänkte beta av inköpen ett efter ett, så jag börjar med ett par gubbrutiga byxor från Filippa K. Rutigt verkar hålla i höst och jag kunde inte riktigt släppa de här brallorna så det var bara att dra det där visa-kortet..

På återseende,

/Simon



Rutiga byxor, Filippa K, 1200kr.

Kommentarer
Postat av: fred

snygga brallor! vore kul att se en outfit också, de va ett tag sen nu

2008-08-03 @ 22:36:54
Postat av: Frank & Rémy

Skärpning killar! Ni uppdaterar alldeles för segt. Och med tanke på hur få o dåliga manliga modebloggar det finns där ute så är det än viktigare att ni håller igång, ni har ju en läsvärd o rolig blogg

2008-08-04 @ 01:23:56
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner