Reafynd

Hej kära läsare
I veckan har jag jobbat, och givetvis spanat in rean. Den bjöd på lite av varje men detta är vad jag hittade. Det första var en skjorta på Boomerang. Den var av samma modell som min andra Boomerang-skjorta fast denna gång blev det en rutig. Ordinarie pris låg på 899kr men med 30% rea och de 100kr rabatt som jag hade fick jag ner priset till 529kr vilket blir ca 40% rabatt. Det andra fyndet var en grå skjorta, lite safaristuk med tryckknappar från MQ. Ordinarie pris på denna var 500kr men jag gav endast 149kr vilket bilr 70% rabatt. Rea kan vara kul.
Outfits med skjortorna kommer i senare inlägg. Kanske att jag lyckas klämma in det utlovade skärpet också.
Ha det gott
/Per


Skjorta, Boomerang, 529kr (~40% rabatt)
Skjorta, Emilio, 149kr (70% rabatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner