Chuck Taylor-leverans

God afton kära läsare! I dagarna kom mina efterlängtade Chuck Taylor-dojjor till Sverige. Jag beställde dessa från USA för ca 3 veckor sedan. Sidan jag beställde från heter heelandsoleshoes.com och de visade sig vara pålitliga, de ringde till och med mig och meddelade att skorna var på väg. Skorna + frakt skulle kostat ca 350kr, om inte tullen hade tagit dem. Med tullens och postens (förbannade) avgifter så landade den slutliga prislappen på närmare 470kr, vilket iofs fortfarande är över 20% rabatt på ordinarie pris i Sverige. Vet inte hur vanligt det är att tullen arresterar skor på detta viset men jag tror att saker från USA är lite extra "utsatta", om man så säger. Nåväl, läxan är lärd och ska man nätshoppa amerikanska grejer så bör det vara minst halva priset för att det ska löna sig alls i slutändan.

/Simon



Skor, Converse - Chuck Taylor. ~470kr.


Kommentarer
Postat av: hulken

Det var billigt ändå! Tittar på sidan och den ser inte jätte seriös ut men du verkar ju vara nöjd iaf. Snygga skor för övrigt, lutar åt att jag beställer ett par likadana fast creme färgen

2008-06-12 @ 17:07:15
Postat av: Joakim

Snygga klassiker!

2008-06-16 @ 16:01:10
URL: http://joakimf.blogg.se/
Postat av: kevin

Hej kanske efterbliven men hur får du in bilderna i sådär fina rutor som du gjort med skorna?

2009-04-28 @ 11:43:39
URL: http://stylemag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner