Bågar och väska

Som jag skrev förra veckan så har jag varit och tittat på nya bågar. Det finns en hel del att välja emellan på den fronten. Den trend som genomsyrar herrbågarna är fortfarande retrotrenden. Mitt val föll på en båge från Tom Ford, mannen som har inspirerat många andra designers till att göra lite mer vågade modeller.
Det blev även en liten shoppingtur tillsammans med Per. Vi betade ett flertal butiker och däribland H&M, där inhandlades en jacka (mer om den under veckan) och en prisvärd väska.

/Simon

image14

Bågar, Tom Ford. ca 3400kr
Väska, H&M. 298kr

Kommentarer
Postat av: Maria

haha jag drog bara på mig jeansen för att visa jackan, hade ju strumpbyxor idag och det hade sett lite galet ut

2008-03-25 @ 20:21:32
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Viktor

den väskan har jag med! grymt prisvärd. Shcysst blogg och shyssta brillor !

2008-03-26 @ 22:47:42
URL: http://viktorkrygaah.blogspot.com
Postat av: Charles

Sjukt snygga bågar, dock lite för dyra för min plånbok. Väskan däremot ska jag definitivt kolla upp, det finns allt för få snygga manbags därute.
Trevlig blogg, gillar att ni blandar plagg i olika prisklasser!

2008-03-29 @ 15:12:39
Postat av: Julian Red

Hej! Kul att du gillar våra jeans! Skicka gärna din mailadress till mig så kan jag skicka information om kommande kollektioner och annat kul!

Mvh/ M, Julian Red

2008-04-01 @ 10:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner