Piké, igen.

Fortsätter här med pikéinläggen men denna gången har jag plockat fram en pikétröja från i fjol. Gillar den lediga men samtidigt snygga looken som pikétröjor kan ge. Passade på att fynda några Ralph Lauren när jag var på Hawaii. Ralph Lauren är som bekant en smula billigare i sitt hemland, USA. Såg även att det går att beställa grejer från deras hemsida, kan vara värt att kika på nu när dollarn är låg.

Fick även hem mina nya skor häromdagen. Skinnloafers med tofsar på från asos.com som jag hade med i ett inlägg om nätshopping. Såhär i efterhand så vet jag inte riktigt om jag klarar av att bära upp tofsarna, det känns inte riktigt bekvämt. Funderar på att klippa av dem, det ser ut kunna gå utan att för den delen förstöra skon. Vi får se hur det blir, vad tycker ni läsare?

/Simon

image36

Pikétröja, Ralph Lauren.
Skärp, Asos.
Klocka, D&G.
Chinos, Filippa K.
Skor, Asos. 585kr

Kommentarer
Postat av: Jocke

Snygg pike som nästan alltid med Ralph Lauren.

Angående skorna så skulle jag ej klippa bort toffsarna iaf inte till att börja med. Jobbigt om du ångrar dig + att det inte direkt ser fult ut ( jag tänker ej på det iaf)

2008-05-09 @ 10:55:46
Postat av: ACO

Skippa pike, dumpa skorna, rulla upp dina chinos och ha plimsolls till och försök även ha ytterst lite mer baggy chinos. Klockan och skärpet var ju snyggt iaf XD

2008-05-09 @ 16:25:09
Postat av: Charles

Riktigt snyggt! Ser ut att vara taget ur nån Ralph Lauren katalog, allt passar liksom ihop.

2008-05-10 @ 17:48:35
Postat av: Anonym

Vem har uppfostrat dig? Klockan bör sitta på vänster handled. För övrigt mycket väl avvägt. Mvh

2008-06-07 @ 18:19:36
Postat av: Simon

Klockan sitter faktiskt på vänster handled. Prova själv att ta kort på dig själv i en spegel, jag blev också lite konfunderad först!

2008-06-08 @ 17:47:18
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner