Tillbaka

Hej kära läsare
"Den late jävlen" är tillbaka från Rom. Min lilla resa i Europa har varit mycket trevlig, men av olika anledningar blev det inte så mycket shopping som jag hade hoppats. Mer om detta kommer senare men idag firar vi att skolan är slut. Klädseln blev i därför självklart kostym. Valet föll på min grå fiskbensmönstrade kostym. Till detta valde jag en rosa, näst intill vit, skjorta och en rosa slips med vita prickar. Är det inte somrigt så säg. Svarta snörskor och blå strumpor (vet att det hade varit bättre med svarta eller rosa strumpor men pga att stora delar av min garderob är smutsig efter Europaresan hade jag inte lyxen att kunna välja det idag, men jag tycker att det funkade ganska bra ändå) fick täcka fötterna. Givetvis eftersom solen lyste och jag valde att cykla så fick ett par Ray-Ban Wayfarers glida på skallen också.

På återseende
/Per




Kostym, Skräddarsydd
Skjorta, Skräddarsydd
Slips, Atlas Design
Bälte, H&M
Skor, Vagabond
Strumpor, H&M
Solglasögon, Ray-Ban Wafarers

Kommentarer
Postat av: charles

Snyggt! Du har stil, gillar verkligen matchningen.

2008-05-23 @ 19:23:02
Postat av: Jocke

Tycker det ser riktigt bra ut, kavajen ser ut att sitta snyggt. Som du sa så var strumpvalet inte speciellt snyggt till men vad gör man:)

Kanske även hade hellre sett ett par bruna skor med brunt skärp till men det är en smakfråga (också beroende om man har ett par).

2008-05-23 @ 19:57:31
Postat av: Claes

"Den late jäveln", haha ni verkar ha en ganska skön relation till varandra. Snyggt var det. Herrmodet börjar bli färgstarkt igen och det har du tagit fasta på. Fortsätt så

2008-05-24 @ 09:12:16
Postat av: jean

sjukt snyggt!

2008-05-24 @ 15:19:03
URL: http://jeanthekid.wordpress.com/
Postat av: malin (:

haha, det skall jag tänka på! hehe åh, btw.. nu när jag ändå är inne här - titta på klippen på mitt senaste inlägg och säg mig, do you like the english or the svenska versionerna? ;)

2008-05-25 @ 17:01:19
URL: http://maalle.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, den är upplagd nu ;)

2008-05-25 @ 20:22:03
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Per

charles: tack så mycket



Jocke: tack men jag är inte jätteförtjust i att matcha brunt och grått. särskilt inte när det är lite ljusare nyanser.



Charles: jag vi har en oerhört skön relation till varandra. och ja det är alltid trevligt att slänga in en färgklick.



Jean: tack så mycket

2008-05-25 @ 20:26:02
Postat av: Tobias

svar: haha visst, dock är det läggdags om en stund så det var sista inlägget :D

2008-05-26 @ 00:40:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner