Slapparoutfit

God middag kära läsare! Solen skiner och jag är på väg ut igen, innan dess tänkte jag slänga in ett litet inlägg med dagens slapparoutfit. Förutom tentor som har stått ivägen så har blogg.se har strulat lite för mig senaste tiden men nu verkar det funka att logga in och göra nya inlägg igen. För den som undrar så har tentorna gått bra och sista tentan för terminen skrivs nu på onsdag.

Till saken, dagens outfit består utav följande: Shorts från Ralph Lauren, kofta från Tiger, linne från H&M, solglasögon från Tom Ford, klocka från D&G och ett par noname espadrillos. I dag är det en riktig slappardag för min del och det avspeglas kanske i klädvalet en smula. Passar även på att använda mina halvnya solbrillor som jag fick för ett tag sedan, det är modellen "Buckley". Var inne på att köpa modellen "Jack", men den finns i princip inte att få tag i längre sedan Brad Pitt blev fotad med den vilandes på näsan. Sånt är livet, får se om Buckley finns kvar ute i handeln efter att jag publicerat det här inlägget med den vilandes på _min_ näsa ;) 

Passade även på att göra lite polaroidkortsinspirerade "bildramar", bra eller anus?


Sköt om er,

/Simon



Solglasögon, Tom Ford.
Linne, H&M.
Kofta, Tiger.
Shorts, Ralph Lauren.
Klocka, D&G.
Skor, Espadrillos.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Tycker du har skapat en ledig men ändå snygg outfit. Snygga solglasögon också! Vad får man hosta upp för ett par sådana?

2008-05-29 @ 16:50:46
Postat av: Oskar

Den här outfiten gillade jag. inget illa ment mot Per men du har lite snyggare ben ;)Kul att se ett ansikte också

2008-05-29 @ 18:53:58
Postat av: Per

snyggt simon. fan att folk gillar dina ben bättre än mina bara :)

2008-05-29 @ 20:58:53
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: fred

ledigt men snyggt, ser bra ut. polaroidramarna var inte så tokiga heller. fortsätt leverera.

2008-05-30 @ 10:51:34
Postat av: Simon

Jacob: Tackar. Glajjorna kostar ca 2500kr.

Oskar: Hah, tack! :)

Per: Man kan inte ha allt :D

fred: Tack!

2008-05-30 @ 17:37:09
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: tailoredstyle

Snyggt! Bra kombination, marinblåa shorts, vitt linne och beige kofta sen rundar du av med ett par espandrillos som passar klockrent till outfiten!

2008-06-02 @ 01:05:28
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/
Postat av: W

Riktigt snyggt! din frisyr är så snygg..

2008-06-02 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner