Höst

Hej kära läsare,

Det var ett tag sedan vi uppdaterade sist, men sånt är livet. Ibland är det mycket att stå i, och då blir det inte lika frekvent med inlägg. Det går lite i vågor sånt där.

Det börjar kännas att hösten har kommit på riktigt. Det blir mörkt ganska tidigt och det känns som att det är mest grått och svart som dominerar såväl dagen som klädvalen.

Till outfiten; Grått och svart som sagt, kan bli lite trist så man får försöka slänga in en färgklick. Själv använder jag mycket lila och grönt. Piké-tröja har jag inte använt sen i somras, men av nån anledning så fick det bli en sån idag.

Har sett att den virkade slipsen har blivit uppmärksammad igen, vilket är lite kul. Mer om det i kommande inlägg.

Har även sett att tygkassen har återuppstått och blivit en modegrej, också kul. Det är både snyggt och miljövänligt, särskilt om det är ekologisk bomull. Problemet är väl att hitta en som är snygg och inte sådär tokdjup så att man inte kommer åt grejerna i botten.


Ta hand om er,

/Simon


Kofta, Matinique.
Piké, Boomerang.
Chinos, Riley.
Skor, Schmoove.
Jacka, Vailent.
Halsduk, Kappahl.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Ser bra ut tycker jag. Lite tajtare uppdateringar nu vore inte fel :-)

2008-11-14 @ 18:57:54
Postat av: Fille

2008-11-15 @ 12:55:17
Postat av: Fille

Srry för posten ovanför.



Är skorna jamaican jodhpur? Kan inte urskilja. Coola är de i alla fall. Och vad gav du för skinnpajen?

2008-11-15 @ 12:56:25
Postat av: Berra

Jag håller med om att en tygpåse känns som ett bra alternativ till den vanliga axelväskan, men det är svårt att hitta en go. Har du sett några snygga där ute?

2008-11-16 @ 21:14:48
Postat av: Simon

Jacob: Tack, working on it.



Fille: Tack! Det är Jamaican Jodpur, dock den äldre varianten. Det finns en lite uppdaterad som är snyggare tycker jag. Grymt sköna är de också. Pajen gick loss på 1500 tror jag.



Berra: Tygkasse kan användas till mkt. Jag är på jakt efter en snygg med lite tjockare ecobomull som inte blir sådär säckig som de flesta tygkassar tenderar att bli. Lägger upp på bloggen så fort jag hittar en!

2008-11-17 @ 19:50:23
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Fille

Schmoove levererar alltid komfort! Och när det gäller tygpåsar så drömmer jag om en beige en i ett tjockare tyg som Simon nämnde med Bob Dylan-tema och lite längre remmar! länktips uppskattas självklart.

2008-11-17 @ 20:29:29
Postat av: Anton

Var köpte du den jackan?:)

2009-01-18 @ 18:31:20
Postat av: AntonW

Skit bra blogg Simon!

Mera höst outfits!! :)



/Anton

2009-09-12 @ 14:43:27
URL: http://www.antonw.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner