kofta

Hej kära läsare,

Har letat efter en längre, lite grovstickad, kofta till höst/vintern. Förutom flera snygga (men ofta för dyra) koftor så har jag hittat väldigt många stickiga ullkoftor som min ack så känsliga hud har lite svårt för :)

Valet föll till slut på en kofta från MQ, av märket Blueprint. Skönt material och snygg kofta till ett förhållandevis bra pris. Är inte jätteförtjust i MQ's egna grejer, men blev positivt överraskad denna gång.

Även tischan och halsduken är nya. T-shirten hittade jag för en femtiolapp i Boomerang-butiken på Freeport och halsduken är från Kappahl.

/Simon



Kofta, Blueprint, 599kr.
T-shirt, Boomerang, 50kr (ord.pris ~199kr).
Chinos, Filippa K.
Skor, Schmoove.
Trenchcoat, Selected.
Halsduk, Kappahl, 99kr.

Kommentarer
Postat av: henke

som vanligt väldigt snyggt och stilfullt. gillar att ni behåller chinosen på även i höst.

2008-10-22 @ 12:42:20
Postat av: JD.

Snyggt, finns dessa chinos kvar?

2008-10-22 @ 15:37:27
URL: http://stylespam.blogspot.com/
Postat av: Bifurkation

Har också kollat in den. Den passar dig!

2008-10-22 @ 16:07:26
URL: http://2furkation.blogspot.com/
Postat av: Fille

Chinosen är absoluta och trenchen också. Vad gav du för den om man får undra?

2008-10-23 @ 00:10:21
Postat av: Simon

henke: Man tackar.



JD: Tack. Tyvärr finns inte chinosen att få tag på längre, men jag misstänker att Filippa K kommer med en byxa av samma modell i liknande färg till våren.



Bifurkation: Tack :)



Fille: Trenchen köpte jag för ca 1200 om jag inte missminner mig.



Kul med lite kommentarer, mer sånt!

2008-10-23 @ 13:23:34
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Paul

Så enkelt och så snyggt! Vet inte riktigt hur du gör men du gör det bra, utifrån ganska små medel dessutom.

Toppenblogg!

2008-10-24 @ 07:17:16
Postat av: Anton

Gillar verkligen kragen på den där T-shirten! Kan du förklara lite mer detaljerat hur man får tag på den? Jag vet inte vad freeport är :p Snygg outfitt! :)

2008-10-25 @ 19:38:00
Postat av: Maria

Snygg outfit:)

2008-10-26 @ 17:45:55
URL: http://withpassion.devote.se
Postat av: Ilias

Hej väldigt schysst blogg måste jag säga.

Vill gärna tipsa om riktigt najs webbshop som heter www.paprikastore.se de har snygga kläder och schyssta märken jag sog att henke var ut efter ett par shinos de har för bara 595:- från Dr Denim jag köpte själv ett par svarta och riktig nöjd.Nu har de stor HÖSTREA.



Ilias



2008-10-28 @ 11:19:13
URL: http://www.paprikastore.se
Postat av: Karolin

Jätte snygg kofta..

2008-11-01 @ 15:07:11
URL: http://karolini.devote.se
Postat av: Calle

Tja, jag har en likadan kofta, men upptäckte nu efter första tvätten att den börjar ludda en massa på andra kläder, är det något du har märkt också?



Om jag tex har en skjorta under så blir den skjortan helt svart av koftans ludd, och detta hände efter att jag tvättat den.



Någon som vet nåt om det? Vad man kan göra för att motverka det eller så? Kofta är gjort av 80% bomull och 20% ull

2009-02-27 @ 18:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner