Regnrock 'n Roll fixad

Hej kära läsare
Ni som har följt bloggen i ett par månader eller mer kanske kommer ihåg att jag köpte en regnrock nedsatt från 1200 till ynka 100kr. Den var ju några storlekar för stor vid inköpstillfället, men nål och tråd har nu gjort sitt till och jag tycker den har fått en skön passform. Den är fortfarande ganska stor, men jag tycker passformen och detaljerna, såsom kragen, är skönt oversize istället för "för stor jacka". Tack Sara för hjälpen.
Koftan har ni inte heller sett innan. Den är från H&Ms vårkollektion och en av de hallonröda inslagen som jag gillar. Den är stickad så den är randig och jag tycker det funkar riktigt bra. Den syns väl kanske inte jättebra i detta inlägget, men jag känner på mig att den kommer dyka upp här på bloggen igen när solen börjat lysa ännu lite till.
Se till att ha det riktigt trevligt nu!
Have it
/Per


Regnrock, Sunday Sun, 100kr (ordinarie pris 1200)
Kofta, H&M, 249kr
Skjorta,Velour
Jeans, Acne
Skärp, Boomerang
Skor, Converse All Star

Kommentarer
Postat av: a

skönt kap du gjorde på jackan!

2009-04-15 @ 22:18:47
URL: http://aantonn.blogspot.com
Postat av: perkele

jag vill bara se simon i bloggen inte du

2009-04-26 @ 21:53:53
Postat av: Per

a: tack ja jag är ganska nöjd faktiskt.



perkele: surt för dig för det finns inga planer på något sådant. så om du inte har något vettigt att skriva så kan du bespara oss din skit.



Väl mött

2009-04-26 @ 23:04:54
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner