vårjacka

Hej kära läsare,

Vårvädret har gjort entré och det börjar bli dags att köpa sig en vårjacka om man inte redan har en. Själv har jag letat efter en sportigare, lite mer avslappnad, jacka som ändå går att ha till lite snyggare grejer.

Jag hade tänkt mig en olivgrön, då det inte är svart, men ändå passar till både jeans och chinos. Jag hittade vad jag sökte inne på Zara, där hängde nämligen en mörk-olivgrön nylonparkas som uppfyllde de flesta av mina kriterier. Denna modellen har även innerjacka som går att ta ur, då åker även luvan av.

Sköt om er,
/Simon


Jacka, Zara, 700kr.
Tröja, BZR.
Jeans, Filippa K.
Skor, Refined by Bobbie Burns.

Kommentarer
Postat av: anton

skön

2009-04-13 @ 00:31:19
Postat av: Olof

Snygg jacka! Och bra blogg! Men uppdatera oftare!

2009-04-15 @ 09:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner