Regnrock 'n roll

Hej kära läsare
Tog vagnen ner till stan häromdan för att köpa en schyst kräm. Men väl på vagnen så hörde jag att ett par tjejer bakom mig skulle till weekday. Då kom jag på att jag kunde ta en sväng dit också och bara kolla lite. Men det blev som så att jag lämnade affären med en full påse utan att plånboken magrat nåt speciellt. Det som låg i påsen var en regnrock, och en regnrock har man stor nytta av i Göteborg. Ordinarie pris var 1200kr ,men jag betalade ynka 100kr. Är inte det ett fynd så säg.
Den var visserligen inte alls min storlek men det är nog inte något som lite nål och tråd inte kan lösa.
Have it
/Per


Regnrock, Sunday Sun, 100kr (ordinarie pris 1200kr)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ni uppdatera lite mer nu!

2009-02-12 @ 17:15:40
Postat av: fred

vilket kap! vet inte hur du ska bära dig åt för att fixa till rätt storlek, men jag antar att vi får se resultatet på bloggen sen

2009-02-12 @ 20:09:39
Postat av: Jocke

Jepp verkar som ett kap, hoppas storleken går att fixa. I vilket fall är det alltid bra att ha en regnrock, skitsamma om den inte sitter så snyggt... blir man inte blöt är jag nöjd iaf:)

2009-02-13 @ 12:24:40
Postat av: Mårten

Tjena Per.

Vad var det för kräm du skulle köpa? Och var försiktig med att sy i regnkläder, blir inte alltid så jävla vattentätt efteråt.

Have it

2009-03-04 @ 14:51:24
Postat av: Per

Mårten: Det var en body lotion av märket aloe vera. som namnet antyder så innehåller den aloe vera :) 90kr för 500ml på åhlens. Ska vara försiktig med regnrocken, har lämnat den i händerna på ett proffs.

Have it

2009-03-19 @ 21:28:17
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner