En dag på jobbet

Hej kära läsare,

Sitter fortfarande på jobbet och har nu betat av ungefär hälften av sommarens optikerarbete. Veckorna rusar verkligen förbi. Får köra en liten glasögonspecial med bågar från jobbet nån dag framöver, kan bli kul.  

Idag blev det lite varmare väder och jag bestämde mig för att ha något lite mer somrigt på mig, blev att jag dammade av en skjorta jag köpte på Carlings förra sommaren. Köpte för övrigt en riktigt snygg skjorta från NN07 på 30% rea nu i dagarna, mer om den i senare inlägg.

I helgen bär det av till Varberg där jag och flickvännen ska hälsa på några goda vänner, ska bli riktigt kul att komma iväg en sväng. Den som har några shoppingtips i Varberg från gärna höra av sig!

Sköt om er,
/Simon


Skjorta, Vailent.
Chinos, MQ.
Skor, Converse.
Jacka, Vailent.
Klocka, D&G.

Kommentarer
Postat av: andy

stiligt, en annan får nöja sig med björnkläder :P

2009-07-17 @ 14:00:29
Postat av: Erik

Tråkigt att kopierar calle på breachofstyle med den outfiten, annars är det mycket stiligt.

2009-07-18 @ 14:11:36
Postat av: K.J

Calle mycket på den, men han är iofs inte enda svensken som gillar rutiga skjortor och chinos, så jag skulle inte vilja påstå att Simon har coppat Calle..

2009-07-18 @ 18:16:04
Postat av: Simon

andy: Tack

Erik: Tack, men varken jag eller denna "calle" är nog först med den här typen av outfit. Du får nog tänka om lite där.

K.J: Precis.

2009-07-18 @ 19:05:48
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: adam

Mycket snygg skjorta. Vart kan man köpa den? Underbar blogg=)

2009-07-19 @ 15:54:21
Postat av: Wiman

Goddag grabbar, först och främst, tack för en otrolig blogg!



Och nu till min sak, jag har en liten affärside åt er, om ni läst "justanotherfashionkids blogg" så kan ni se att han har en liten webshop också, "justanotherfashionstore" och det skulle väl inte va helt tokigt att tjäna en extra slant genom att lägga ut lite smått och gott som ni tröttnar på här som man kan köpa av er?



2009-07-20 @ 12:24:48
Postat av: Simon

adam: Tack! Skjortan fanns på Carlings förra säsongen, vet inte om den går att få tag i längre.

Wiman: Tack! Idén är god, tåls att tänkas på.

2009-07-20 @ 15:21:14
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Björn

Hej!

Tänkte bara passa på att tacka för en riktigt bra modeblogg! Lite fler uppdateringar hade dock varit kul men å andra sidan föredrar jag kvalite före kvantitet! Ser fram emot glasögonspecialen!



Ha det gott!

2009-07-20 @ 20:07:22
Postat av: aaa

update cravings! give us some! stiligt!

2009-07-28 @ 22:40:25
URL: http://mongostil.blogspot.com
Postat av: robin

snygg jacka vad är det för någon ??

2010-03-11 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner