Tygpåse

Hej kära läsare,

Jag har skrivit innan om att jag letat efter en snyggare tygpåse/tygkasse (eller vad det nu kallas egentligen), nu har jag äntligen hittat en. Blev tipsad av en god vän som hört mitt tjat och antagligen inte orkade längre :)

Hur som helst, kassen är från Wholesome Concept och är av lite grövre ekologisk bomull och har långa remmar. Ser lite mer propert ut än de där tunna varianterna. Till min förtjusning finns det även en liten ficka inuti kassen vilket iaf jag aldrig sett tidigare. Pris? 195kr inkl. frakt på www.wholesomeconcept.com. Helt ok pris tycker jag, det verkar vara bra grejer. Sen är det kul att ha en som inte alla andra har, jag har nummer 81.

Jag gick som bekant även igenom mina garderober häromdagen, passade då även på att damma av mina seglarskor från Vagabond som jag tror kommer användas en del i sommar.

Sköt om er,
/Simon


Tygpåse, Wholesome Concept, 195kr.
Skjorta, Velour.
Chinos, Filippa K.
Skor, Vagabond.

Kommentarer
Postat av: Jay

Nice! Visste knappt att det fanns "dressade" alternativ till tygkassen. Kanske blir en sån till våren. Fina skor btw. Keep it up.

2009-03-09 @ 21:24:52
Postat av: C.B

Super!



Fick själv tankar på att skaffa mig en tygkasse efter jag sett ditt tidigare inlägg och kollat runt lite! Kanske blir att införskaffa sig en.



Håller med Jay, snygga skor!

2009-03-10 @ 08:16:01
Postat av: "hemlig"

Så jäääääääääla fräscht :P

2009-03-11 @ 22:06:46
Postat av: milo

Snygga outfis du fixar ihop! alltid kul o hitta nya killbloggar!

2009-03-11 @ 23:54:13
URL: http://milostyle.se
Postat av: Christoffer

Har du sytt in de där chinosarna? isåfall hur gör man?

2009-03-31 @ 23:08:16
Postat av: Johan.se

Den outfitten var riktigt snygg. Stilren och enkel.

2009-06-24 @ 14:52:57
URL: http://www.johan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner