Julian red

Hej kära läsare,

Skrev tidigare att jag inväntar ett paket från Julian Red, vilket nu har anlänt.

Jag har ett par otvättade jeans från Acne, modell "max". Problemet är att max är så jäkla låg i midjan, av den anledningen har jag inte använt dem på länge. Såhär till hösten tycker jag det är snyggt med mörkare jeans, därför beställde jag ett par från Julian Red's nya kollektion "Julian Julian Julian" eller "3-J" som den också kallas.

Vi har snackat om ovan nämnda kollektion vid ett tidigare tillfälle här på bloggen. Det trevliga med den är att den består av basplagg som ligger lite bättre i pris än huvudkollektionen. Om jag förstått det hela rätt så ska inget plagg kosta mer än 1000kr.

Jeansen är av smalare modell och heter "Closer Style", färg "Raw", alltså otvättade. Riktigt sköna brallor med lite stretch i. Jag beställde direkt från julianred.com och där kostar de 59€ (ca 600kr) inkl frakt. Prisvärt.

Sköt om er,
/Simon


Jeans, Julian Red "3-J", 59€.

Kommentarer
Postat av: pjm

Ser trevliga ut! Gillar verkligen otvättade jeans, skulle vara kul att se dem i en outfit! Kul att ni är så aktiva!

2009-11-22 @ 17:38:12
Postat av: fred

snygga! riktigt bra pris kostar ju inte mkt mer än cheap monday ju.

2009-11-24 @ 09:27:51
Postat av: Micke

Grym blogg, försöker läsa den varje dag och ni gör det väldigt bra som håller det till kläder och inte pladdrar på för mycket om massa annat skit.

Undrar lite vart man kan hitta winwin chinosen som ni visar några inlägg nedanför. Keep it up boys

2009-11-24 @ 23:39:29
Postat av: Stefan

Har faktiskt tänkt att beställa ett par, hur sitter dom?

2009-11-25 @ 20:31:01
Postat av: Stefan

Jag behöver mer finklätt och tips på klockor!

Fest säsongen är på intåg.

Mvh

2009-11-25 @ 20:36:50
Postat av: Igor

Ni har schyst stil, uppdatera gärna oftare :)

2009-11-25 @ 21:33:00
Postat av: Simon

pjm: Det kommer, var så säker.

fred: Nej, de är klart överkomliga.

Micke: Kul att du uppskattar det vi gör. Winwin-chinosen hittar du i närmsta Carlings-butik.

Stefan x 2: De sitter ganska tight, outfit kommer strax. Finklätt kommer snart, klockor rekommenderar jag kaplans auktioner.

Igor: Tack! Vi gör så gott vi kan, tyvärr ;)

2009-11-25 @ 23:40:39
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Frank&Rémy

Det går att få tag på JJJ på Fever.se eller i butiken borta vid vasa viktoria i Gbg

2009-11-28 @ 00:12:21
URL: http://whocaresitsonlyfashion
Postat av: Fredrik

Är det någon som vet hur Julian red-brallorna är i storlekarna? Jag tänkte på hur relationen cm/tum är i midjan.



Har inte hittat något och funderar på att köpa på nätet.



Mvh

Fredrik.

2009-11-29 @ 18:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner