Friday night

Hej kära läsare,
Tänkte att jag skulle skriva lite om min helg. I lördags anordnade jag Oktoberfest och klädseln för den kvällen var, som ni kanske förstår, tyroleninspirerad. Jag tänkte låta tyrolermodet ta ett kliv åt sidan och istället visa vad jag hade på mig i fredags när jag var på en lite finare middag. Klädkoden var mörk kostym så den svarta kostymen fick åka fram ur garderoben för att matchas med vit skjorta och svart/blårandig slips. Vädret i fredags var väl sådär kan man väl säga, mulet och blött, men inget regn. Därför åkte min beige trenchcoat på till och från middagen. Modellen på den är inspirerad av Alexander McQueen, men uppsydd för en spottstyver mot vad han vill ha för sina rockar.
Ha det fint
/Per



Kommentarer
Postat av: Frans

Ville bara säga att efter ha spanat runt efter modebloggar för killar en liten stund. Så tycker jag eran håller högst kvalité. Fortsätt!

2009-10-26 @ 19:34:39
Postat av: Simon

Frans: Tackar-tackar! Det var verkligen roligt att höra, nämnde jag att vi gärna tar emot donationer? ;)

2009-10-26 @ 20:22:38
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

donationer? sluta skoja.

2009-10-27 @ 15:15:57
Postat av: Stefan

Så ska det se ut! Äntligen en klädsel som gillas skarpt av mig!

2009-10-27 @ 16:22:44
Postat av: reds

keep up the good work!

2009-10-28 @ 11:34:43
Postat av: Miguel

Mycket bra stil - grabbar! Är klart imponerad över denna blogg, skall följa den vidare. Förresten vad anser ni om ett italienskt märke som Harmont & Blaine?

2009-12-01 @ 18:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner