nygamla skodon

Hej kära läsare,

Idag känns som att hösten är här på riktigt. Därför har jag bestämt mig för att ta fram höstskorna som jag köpte i somras. De har legat oanvända sedan några månader tillbaka, men det känns som en bra investering nu när löven börjar falla och livet känns skit igen.

Det är ett par bruna skinnkängor av desert boot-modell som dammats av och impregnerats för att möta Sveriges fantastiska klimat. Skorna kostade 500kr på rean, mot ordinarie 1000kr. Såhär i efterhand är jag jäkligt glad att jag slog till, för dessa lär användas flitigt i höst.

När vi ändå är inne på skor så tycker jag ni ska kika på modellen Clark från Refined by Bobbie Burns, riktigt läcker. Den kom förra säsongen men finns fortfarande att köpa.

Sköt om er,
/Simon


Skor, Vagabond, 500kr (1000 -50%).

Kommentarer
Postat av: Elnisch

Åh vad fina! Dessa ska jag spana in ikväll :P

2009-10-03 @ 18:14:16
Postat av: Stefan

Riktigt snygga faktiskt! Själv så köpte jag mig ett par varmare skor från hush puppies igår, priset slutade på överkomliga 1200 faktiskt :)

2009-10-04 @ 13:40:44
Postat av: Henrik

åh jag älskar dem skorna! Riktigt snygga.

2009-10-04 @ 21:19:00
Postat av: Andrew

Riktigt fina! Svårt med vinterskor tyckr jag, dom ser lätt klumpiga ut. Samtidigt kan man inte gå runt med sneakers i snö. Får kika på dom dära andra.

2009-10-05 @ 22:01:10
Postat av: Danne

snygga! Du verkar anamma den brittiska stilen endel vilket jag verkligen gillar. Har du kollat in på The Terrace Stockholm ngt? www.terrace.se

Där kan man hitta riktiga fräscha grejer. Har även hört att dom ska få in de urbrittiska märket Dunhill till våren. Sååå j-vla grymt, ingen annan butik i hela sverige som har de ju.

tack för en bra blogg maestro

2009-10-07 @ 10:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner