skjortor

Hej kära läsare,

Mitt i letandet efter ny vinterjacka så sprang jag på en massiv NN07-rea på Kompaniet i Kalmar. De rear ut alla NN07-plagg för halva priset, vilket förbryllar mig lite, men det vore ju synd att klaga. Jag gillar verkligen deras grejer, även om storlekarna inte alltid passar mig då jag är ganska smal över midjan.

Hur som helst så hittade jag en jeansskjorta och en rutig variant som passar jävligt bra till jeans. Jeansskjorta är nåt som jag letat efter ett bra tag, utan framgång. Det är ju en av höstens must have's, om några av läsarna själva får välja.

Vinterjackan är så gott som inköpt, mer om detta i kommande inlägg. Blir en dyr vecka det här.

Sköt om er,
/Simon



Skjorta x 2, NN07, 500kr /st (50% rabatt)

Kommentarer
Postat av: fred

riktigt nice! läste om dom i senaste king numret. vad fick du ge för dom?

2009-09-27 @ 12:57:06
Postat av: Stefan

Jag köpte mig en jeans skjorta från g-star för någon vecka sen som jag är väldigt nöjd med :). Nu vill jag höra mer om din vinterjacka så att jag kan få några tips!

2009-09-27 @ 13:26:02
Postat av: Stefan

Hej, jag undrar också om manchester byxor kommer slå till så hårt i höst? För egentligen gillar jag inte den stilen så mycket. tack för en härlig blogg

2009-09-27 @ 13:27:57
Postat av: Per

Stefan: Ja manchester kommer starkt. Bl.a. annat så har Filippa K gjort en riktigt schyst manchesterbyxa av sina chinos som jag och Simon visat ett antal gånger här på bloggen.

2009-09-27 @ 14:06:32
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: förslag

Tja, tänkte att eftersom ni här inte uppdaterar så ofta som jag skulle önska så kanske man kunde slå ihop typ 3 herrmodebloggar, alltså att alla börjar blogga på en och samma så det blir updates väldigt ofta, det är bara ett förslag, skriv tillbaka här i kommentarsfältet om ni tycker det låter som nån ide så kan vi väl snacka vidare om det möjligen :)

2009-09-29 @ 14:17:47
Postat av: Charlie

diggar skjortan till vänster

2009-10-02 @ 09:24:06
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: Sebastian

diggar allt som har med NN.07 att göra, utan tvekan mitt favoritmärke!

2009-10-02 @ 17:08:39
URL: http://imontheroad.blogg.se/
Postat av: Bobbo

Jeansskjortan är nice, men vad hade du tänkt att bära till? det blir lätt lite pyjamaskänsla om man har jeansskjorta och jeans.

2009-10-17 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner