Semester

Hej kära läsare
Nu har jag kommit tillbaka från min semester i Montenegro och precis som jag skrev innan jag åkte så tänka jag dela med mig av ett par kort därifrån. Bilderna är tagna på källen på väg till någon trevlig restaurant och stilen är en slapp stil för varma källar helt enkelt. De flesta plaggen har ni sett innan, men jeansskjortan på bild 3 är ny och det är densamma som jag skrev om i mitt förra inlägg. Något annat speciellt är väl att ni för första gången på länge får se någon slags antydan till frisyr. Det vet man aldrig när det händer igen. En annan gemensam nämnare är att inga plagg på korten är speciellt dyra, och det är ju alltid bra.
Men men, nu har det blivit dags att packa väskan igen för imorgon bär det av på insparkskollo med de nya studenterna på skolan.
Ha det fint
/Per


Bild 1
Skjorta, H&M
Shorts, H&M
Sandaler, Asos
Klocka, CK

Bild 2
Piké, Gant
Shorts, Thailandsfynd
Skor, H&M

Bild 3
Jeansskjorta, H&M, 149kr
Shorts, Thailandsfynd
Sandaler, Asos
Klocka, CK

Kommentarer
Postat av: dmartinsson

Den var nice ;)

2010-08-18 @ 13:17:05
URL: http://dmartinsson.blogg.se/
Postat av: henke

tredje outfiten var riktigt snygg!

2010-08-18 @ 15:08:55
Postat av: Besserwisser

Kan det möjligtvis vara så att knappen V på ditt tangentbord krånglar?

2010-08-18 @ 15:33:12
Postat av: Anonym

är det någon ny pose att hålla för ansiktet?

2010-08-19 @ 17:22:11
Postat av: Per

dmartinsson & henke: man tackar

Besserwisser: ja det är så att den inte fungerar och när man klipper och klistrar efteråt så missar man lätt på en del ställen

:nja det skulle jag inte säga men det hade varit synd att klippa korten i huvudhöjd, eller hur?

tack för kommentarerna!

2010-08-20 @ 21:22:32
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Tim

Snyggt!

2010-08-21 @ 17:00:40
Postat av: Philip

Såg att ni hade råkat ut för samma problem som jag, gällande H&M-sandalerna! sjukt tråkigt!



Philip

2010-08-23 @ 19:41:17
URL: http://badhusgatan.wordpress.com
Postat av: daniel

Herceg Novi? ;)

2010-11-09 @ 09:08:34
Postat av: Per

daniel: Alldeles riktigt, skarpsynt indeed

2010-11-10 @ 01:38:18
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner