Väder

Hej kära läsare
Åter igen har vädret slagit till med snöfall och blåst. Jag behöver väl knappast informera att det i dessa förhållanden är klart värt att sätta funktion före form. Själv ska jag ut och promenera lite senare och då tänker jag definitivt tillämpa detta. En Canada Goose-jacka kan vara en riktigt bra vän när det är kallt och blåsigt. Nu kommer säkert någon påpeka att det inte är helt ok att bära Canada Goose 2010 pga att den var så otroligt populär av olika anledningar hos olika klientel. Det är synd för när det kommer till funktion så är det en grymt bra jacka. Men det krävs ju vissa förhållanden för att man ska märka det och när det är några plusgrader och vindstilla är inte ett sådant förhållande. Men idag däremot - minusgrader, snöfall och blåst är helt klart förhållanden då man har nytta av en bra jacka.
Ett annat sätt att hålla sig varm är annars att göra sig lite kaffe, läsa en trevlig tidning du gillar och sätta på lite go musik. Idag kan jag rekommendera de gamla soulrävarna Sam & Dave (Sam & Dave – Soul Man - Greatest Hits (Re-Recorded / Remastered Versions)). Detta är vad jag tänker ta mig för innan det är dags att  trotsa vädret.
Ha det fint
/Per


Kaffekopp, Filippa K av Rörstrand
Kaffekanna, Bodum Bistrokanna
Tidning, Senaste numret av Allt om Mat

Kommentarer
Postat av: dmartinsson

Snällla! Ge mig sol och värme= SOMMAREN!

2010-02-02 @ 22:36:15
URL: http://themuffetman.blogg.se/
Postat av: Casual

Har kollat lite på trevliga vinterjackor på www.casualwear.se

2010-02-05 @ 13:30:32
URL: http://www.casualwear.se
Postat av: bsrat

tycker ni borde uppdatera mera!

2010-02-06 @ 03:37:34
Postat av: Kapten Haddock

Lägg ner bloggen om ni ändå inte skall blogga så ofta. Förstår att ni har fullt upp med plugg men ta en paus istället för att göra läsare besvikna med alltför stora mellanrum mellan blogguppdateringarna.

2010-02-07 @ 14:11:33
Postat av: Anonym

håller med föregående talare

2010-02-07 @ 15:29:06
Postat av: Per

förstår er kritik. har dock svårt att riktigt ta itu och bättre mig för precis som ni säger så är det väldigt mycket i skolan. därför tänker jag inte avge några löften ombättring utan vi tar det helt enkelt som det kommer. hoppasni har förståelse för detta.

Väl mött

2010-02-07 @ 21:06:29
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Fimpen

Ifrån ett snöigt och blåsigt Fredrikstad i Norge har jag äntligen híttat en bra blogg att läsa och få insperation ifrån! keep up the good work guys! / Erik

2010-02-27 @ 16:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner