Fairisle

Hej kära läsare,

Har letat efter en fairisle-slipover enda sedan jag såg den här från Gant. Problemet är att jag aldrig hittat den i small. Men så häromdagen var jag på H&M och där hängde en väldigt snarlik slipover, i om än något snällare färger. Skillnaden var att denna hängde på barnavdelningen, och var nedsatt till 50kr.

Så, jag rotade fram den största storleken jag kunde hitta, vilket blev en 14+, och provade. Något förvånad inser jag att detta måste vara årets kap.

Sköt om er,
/Simon



Fairisle-mönstrad slipover, H&M, 50kr.

Kommentarer
Postat av: Claes

Snygg! Jag är beredd att hålla med, ett riktigt kap. Fast jag är rädd att jag inte skulle få på mig även +14aren. Tycker denna vart snyggare än Ganten

2010-01-23 @ 17:50:40
Postat av: Tobias

Jag hittar inte den nedersta jeanskjortan som du tipsade om lite tidigare. Den skulle finnas på hm, men hittade den inte i någon affär och inte heller på internet?

2010-01-24 @ 11:14:17
Postat av: Simon

Claes: Tack, ja denna är långt ifrån Gant-varianten iaf. Kommer en outfitbild med slipovern snart.



Tobias: Den finns på hm.com, kolla under divided.

2010-01-24 @ 12:57:20
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner