Jobb

Hej kära läsare
Nu var det ett tag sen jag skrev här och det har sina anledningar. För tillfället jobbar jag min andra vecka på folktandvården i Sälen och saknar täckning både på mobilen och trådlöst internet i stugan där jag bor. Detta verkar vara platsen Telenor glömde helt enkelt. Avskärmningen från omvärlden, och även i viss mån stil, har både fördelar och nackdelar. Inspirationen tryter men samtidigt får man ju tid att tänka på saker. Så här på sommaren så gillar jag shorts väldigt mycket, men just för tillfället har jag svårt att komma på ett klockrent sätt att matcha dessa. Därför vänder jag mig till er läsare - Hur bär ni upp era shorts i sommar? Jag skulle vara tacksam för lite inspiration så ge mig gärna lite tips eller skicka för all del bilder till vår mail.
På återseende nästa gång jag får lite tid över här på jobbet.
/Per


Kommentarer
Postat av: J

Först och främst, skippa conversen.



Shortsen bör inte vara för långa, en bra bit ovanför knäna ska det vara. De bör ej heller vara för breda, då ser man ut som en liten pojke. Inspireras av Magnum P.I. (men utan midja ovanför naveln!).



Till shortsen är det loafers som gäller. De ska vara låga, ha en tunn sula (gärna läder) och ingen/minimal klack. Givetvis utan strumpor. Ett bra exempel: http://www.urbanoutfitters.co.uk/H-By-Hudson-Brown-Monte-Loafer/invt/5322465002223&bklist=icat,5,shop,mens,mensbrands,hudson

2010-06-16 @ 13:43:39
Postat av: Martin

Upprullade och tygskor :D

Postat av: hanky

fyfan för loafers säger jag bara..



tygskor alternativt sandaler/espadriller gäller.

jag kör på korta shorts som sitter högt upp, ofta med en lite för stor tisha. jeansshorts blir nog hetast i sommar.

2010-06-16 @ 17:58:33
Postat av: Adam

Utan tvekan snyggast med loafers, just nu finns de i särklass snyggaste loafersen (någonsin?) i mocca på nk i gbg på gant!

2010-06-18 @ 10:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner