Helgen

Hej kära läsare,

I helgen skrev jag min, förhoppningsvis, sista tenta. Lite av en milstolpe får man nästan kalla det. Detta skulle givetvis firas, även om jag måste erkänna att det känns lite vemodigt att studietiden snart är över.

Skitsamma. På kvällen blev det utgång och då passade jag på att slänga på ett par hängslen jag fick av min flickvän ganska nyligen. Tonade ner resten av outfiten med en vit t-shirt från Filippa K och blå Cheap Monday-jeans, för att få lite mer effekt. Är ingen van bärare av hängslen, men jag kan tycka att det är lite lekfullt snyggt, sådär.

Sköt om er,
/Simon


Hängslen, Blueprint.
Jeans, Cheap Monday.
T-shirt, Filippa K.
Skor, Converse.

Kommentarer
Postat av: fred

det där tyckte jag om! riktigt grym outfit krävs dock en del för att bära upp hängslena men du gör det bra

2010-03-30 @ 09:50:11
Postat av: Fredrik

Mycket snygga jeans du har, inte bara på denna bild. Syr du in dom nertill generellt vid ankeln? Vore annars jättesnällt om du skrev ut modell när du skriver.



Mvh

Fredrik

2010-03-30 @ 10:07:30
Postat av: Stefan

Snyggt!

När du är klar med det konstanta pluggandet kanske du kan ta tag i bloggen igen?

Mvh

2010-03-30 @ 11:53:47
Postat av: Elna

Vilken snäll flickvän du har! :) Henne får du vara rädd om :P

2010-03-30 @ 12:41:02
Postat av: Simon

fred: Tack



Fredrik: Tack, modellen heter "tight". De är inte insydda, däremot har jag ett par nya H&M-jeans som ska få sig lite omsömnad. Mer om det i kommande inlägg.



Stefan: Tack. Möjligt, men jag lovar inget :) Jag har en tendens att ha många bollar i luften. Nu är det examensarbete som tar upp all ledig tid.



Elna: Verkligen! :)

2010-03-30 @ 13:20:50
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hej! T-shirten var verkligen inte snygg till, kör på en vidare gammaldags skjorta och kanske en egenknuten fluga.

Mvh/Tobias

2010-03-30 @ 14:19:36
Postat av: asdf

Var in på cheap mondays hemsida och leta efter jeansen men hittar dom bara som damjeans??

2010-04-02 @ 00:35:44
Postat av: asdf

vad har du för storlek på jeansen btw? :)

2010-04-02 @ 00:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner