Skor från Gram

Hej kära läsare
Då var min tenta skriven och som utlovat så kommer här en rad eller två, och dessa ska handla om skor. I de senaste inläggen så har Simon och jag skrivit mycket om kängor, men det finns ju fler snygga skosorter än så. Ett exempel på det är skor från stockholmsmärket Gram. Märket har tidigare lovordats i olika modetidningar och jag är beredd att hålla med. Det är slanka skor, helt i min stil och främst har jag fastnat för modellen 420g. Jag tror den skulle göra sig bra här i göteborgshösten/vintern. Men men, nu till det riktigt fina.

Som läsare av KillarMedKoll så erbjuder vi nu tillsammans med 111VOX.com Gram-skor till extra bra pris. Allt du behöver göra är att klicka på länken nedan för att komma till webshopen och sedan anger du KILLARMEDKOLL (stora bokstäver) som rabattkod och erhåller då 20% rabatt på Gram-skor som inte redan är prissänkta. Erbjudandet gäller fr.o.m. idag den 18e t.o.m. den 25e november så vänta inte för länge.
Ha det fint
/Per

Klicka här för att komma till 111VOX utbud av Gram-skor



Kommentarer
Postat av: fred

nice, man kanske skulle ge sig själv en lite för tidig julklapp kanske..

2010-11-19 @ 10:25:32
Postat av: Kim Denzler

Sköna skor, använder inte Gram längre, vet inte riktigt varför..? men brukade och det är fina minnen. Kanske dags att köpa ett par igen?



Ha de fint!



//Kim

2010-11-19 @ 21:33:48
URL: http://www.kimdenzler/blogg
Postat av: JanBanan

Trevliga skor och det är ju alltid trevligt med billigare

2010-11-22 @ 14:10:10
Postat av: Johan

Hej!



Bra blogg. Skön stil.

Jag kan inte hitta skorna på bilden till vänster. Kan du maila mig länk till dom?



MVH / Johan!

2011-10-19 @ 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner