International Suit up day

Hej kära läsare
Hinner egentligen inte skriva någonting idag då jag har tenta imorgon, men jag ville bara påminna om att det är "The international suit up day", eller internationella kostymdagen skulle vi kunna kalla den, imorgon och således bör man ära dagen genom att bära just kostym.

Kan även passa på att följa upp mitt senaste inlägg. Som jag skrev så skulle jag skicka tillbaka kavajen och byxorna jag köpte från Asos och byta till andra storlekar. Dock så blev det ett litet missförstånd så jag fick pengarna tillbaka istället. Men under senaste veckan så har Asos haft lite prissänkningar så för de 1400 jag fick tillbaka för kavajen och byxorna fick jag nu istället en kavaj (dock inte samma tyvärr), ett par byxor (samma fast mindre), ett par handskar, en skjorta, en scarf och två koftor. Mer om detta senare.
Ha det fint
/Per


(bild från stilpaletten.se)


Kommentarer
Postat av: Tobias

Slipsen och näsduken passar tyvärr inte alls... Gör om gör rätt

2010-10-17 @ 23:40:18
Postat av: Alex

Lär även tala om att man aldrig, understruket aldrig, bär bruna skor till svart kostym.

2010-10-18 @ 14:50:14
Postat av: Per

Tur att detta inte var vad jag hade på mig då utan endast en bild på en kostym som jag la upp för att jag inte hade tid att fota mig själv.

väl mött

2010-10-18 @ 18:11:55
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: åke

dåligt med uppdatering. dags för vinterjacka och mössa?

2010-10-21 @ 10:39:29
Postat av: Anders Karlsson

http://www.mynewsdesk.com/se/view/pressrelease/oljerockens-aaterintaag-till-svenska-folket-503124



Oljerockens återintåg till Svenska folket!



2010-10-23 23:58



Med Europalagret fyllt till bredden och en omsättning som fördubblas varje år ser Kakadu Traders i Sverige ut att klara sig bra. FA Solid Trading KB som äger agenturen i Sverige har lyckats bra med strategin att först och främst satsa på en framstående näthandel och återuppbygga varumärkets kännedom i Sverige.



"Vi har de senaste tre månaderna satsat mycket på god publicitet och annonsering i specifika tidningar som träffar vår målgrupp, vilket gett resultat", säger Anders Karlsson på FA Solid Trading KB. "Vidare kommer det komma artiklar om våra kläder i olika tidningar och tidsskrifter under de kommande månaderna."



Kakadu Traders saluför vildmarkskläder, friluftskläder, ridkläder och kläder för människor som tycker om att vistas ute i naturen. Kläderna har fokus på oljerocksmaterial, hattar och skjortor och passar alla som kräver kläder som tål att användas. Under senare tid har man kunnat följa ett antal artiklar i Svensk press om oljerockens återtåg till Svenska hjärtan!



För mer information om Kakadu Traders kontakta:



Anders Karlsson, FA Solid Trading KB, Tel. 031-788 00 10



FA Solid Trading KB har agenturen för Kakadu Traders Australia i Sverige och företaget startades i början av 2009. Målet med att starta företaget var att återigen erbjuda Kakadu Traders Australias kläder och oljerockar i Sverige. Varumärket har funnits sedan 1972 och agenturen har funnits i Sverige i tidigare omgångar men vart utanför Sverige dom senaste 10 åren.

2010-10-24 @ 00:32:06
URL: http://www.kakadutraders.se
Postat av: Erik

Håller med första kommentaren! Kan tipsa om www.neckwear.se där det finns snygga grejor.

2010-12-10 @ 08:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner