pjucks

Hej kära läsare
Som jag skrev i tidigare inlägg så är mina svarta Vagabondskor slitna och jag letar efter ersättare. Trots det fina tipset om ett par likadana så valde jag att inte köra på det. Istället fick det bli ett par som jag hittade på H&M idag. De är lite smalare i modellen, lite stelare skinn, men ändå förvånansvärt sköna för att vara av såpass stel kvalitét. Dessutom sparade jag ett par hundralappar på detta köpet mot vad jag hade gjort om jag hade köpt ett par Vagabond. Hur kvalitén är får vi väl se när jag börjar använda dem vilket beräknas bli den 28e februari då det är dags för den årliga Wintergalan och klädkoden är mörk kostym. Det blir nog ett bra tillfälle att ge skorna sin jungfrufärd, och se om de håller för en kvälls festande.
Have it
/Per


Skor, H&M, 598 kr
Jeans, Julian Red
Strumpor, Cheap Monday (tror jag, köpta på weekday allafall)

Kommentarer
Postat av: Steve

Mhm, så HM har börjat med skor också... Ska bli intressant att höra hur de håller rent kvalitetsmässigt, Per. Annars ser de ju bra ut på bilderna. Lite för ordinära kanske.. :-P

2009-02-17 @ 20:38:13
URL: http://www.voiceofsteve.com
Postat av: fred

snygga skor! trodde inte att det var H&M när jag tittade på bilderna.. man kanske skulle ta sig en sväng till stan och kolla själv.

2009-02-18 @ 09:46:22
Postat av: Jocke

Ser bra ut, hoppas de håller skaplig kvalite. de kostade ju ändå 600 kr så en del bör man ju kräva av dem iaf...

2009-02-18 @ 11:38:30
Postat av: Frank&Rémy

visste inte att H&M hade börjat med skor för män

2009-02-19 @ 13:57:15
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner