Kavaj

Hej kära läsare
Var nere en sväng på stan i lördags. Tittade in på H&M för jag tycker att de har fått till deras vårlinje med hallonröd som utmärkande färg väldigt bra och den signalerar mycket solsken. Köpet för dagen blev dock inte något hallonrött, utan en randig kavaj som dock utstrålade minst lika mycket solsken. Har varit lite sugen på en ny kavaj ett tag så det passade ju utmärkt. Detta var även väldigt passande på det sättet att jag skulle iväg på finmiddag med lite lagom dressad dresscode på kvällen och då var den här kavajen utmärkt. Till kavajen tog vi en vit skjorta och knöt en av pappas gamla flugor som jag har tagit över. Även denna gillar jag skarpt för den är smal i modellen och är svart på framsidan och vit på baksidan vilket ger en schyst kontrast. Jeans och de nya finskorna, även de från H&M, tillhörde väl det mindre utstickande, men det är ju viktigt att vara påklädd på underkroppen också.
Kavajen gick hem på kvällen och skorna ställde inte till med några problem nu heller. Jag skulle vilja säga H&M har lyckats bra den här säsongen. Tycker inte ni?
Have it
/Per


Kavaj, H&M, 598kr
Skjorta, Velour
Fluga, ?
Jeans, Julian Red
Skärp, WhyszeckRefinedStreet
Skor och strumpor, H&M

Kommentarer
Postat av: Frank&Rémy

vad har vi sagt om att stoppa in skjortan killar!

2009-04-04 @ 12:13:20
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Magnus

Och vad har vi sagt om att fortsätta med kavaj och blåjeans? Kan du inte köra något stiligare?

2009-04-04 @ 17:56:54
Postat av: Per

Frank&Remy: Jag vet vad ni har sagt men ni verkar inte hålla så hårt på det själva. jag har skjortan som jag trivs med den



Magnus: Det är klart att man hade kunnat men detta passade bra kvällen ifråga.



Väl mött

2009-04-12 @ 20:06:41
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Stefan Johansson

Hej!

Vart köpte du skärpet?

Har nämligen en tröja som jag gillar skarpt från det märket, men kommer inte ihåg vart jag köpte den.

2009-07-05 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner