Veckans läsaroutfit

Hej kära läsare,

Hoppas helgen har varit bra. Det har varit flera som önskat att vi ska ha en "veckans läsaroutfit" där vi väljer ut en outfit som ni läsare skickat in till oss. Fine säger vi, och nu ligger bollen på er planhalva.

Det hela bygger ju på att vi får in bilder så att det finns lite att välja på. Det kan ju vara ett bra tillfälle för alla som driver en blogg och vill ha lite reklam för den, eller för de som bara vill läxa upp oss i största allmänhet. Vi börjar med en vecka på prov, sen kör jag och Per en nyanserad "bra eller anus"-analys i helgen som kommer.

Ansa tangorabatten och på med damaskerna, bilderna skickar ni till [email protected].

Sköt om er,
/Simon


Kommentarer
Postat av: White Boy

Haha, vilken utmaning må jag säga! får hoppas att folk har något att komma med, sånt här är ju alltid riktigt kul att titta på. hoppas på riktigt inspirerande outfits nu, fast ni brukar ju leverera så behöver givetvis inte oroa mig

2010-05-10 @ 07:55:06
URL: http://thewhiteboy.blogg.se/
Postat av: anna

den där röda flyt-räddnings-grejen är het i vår har jag hört! ska man satsa på en i blått eller rött tycker ni?

2010-05-10 @ 16:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner