Ny tischa

Har varit grovtorka på inlägg senaste tiden, och ingen är ledsnare än vi. Det beror nämligen på att vi har jobbat och slitit så mycket att vi helt enkelt inte fixat att uppdatera bloggen på regelbunden basis. Nog med dåliga bortförklaringar, till dagens inlägg..

Vi har hunnit shoppa en del undertiden, så det finns en del material att "blogga upp". Senaste inköpet för min del var en ny tischa av märket These Glory Days, från Carlings. Lite loose modell med större ringning. Sömmen vid halsen och den uppkavlade (sydd så att ärmen skall vara så)  ärmen utgör en fina detaljer tycker jag, sen är det lite struktur i tyget som också bidrog till att jag bestämde mig för att köpa den. Färgen passar dessutom riktigt bra till brunbränd hud och chinos.

Har även fått tag i solbrillor i form av Tom Ford-modellen "Jack", i svart, som var slutsåld världen över efter att Brad Pitt haft dem på sig + lite smått och gott. Mer om det sen. Tills dess, sköt om er.

/Simon



T-shirt, These Glory Days, 249kr.


Kommentarer
Postat av: Elna

Så det är det su gör på jobbet, letar efter sällsynta bågar :P Där ser man :) Hoppas allt är bra!

2008-07-14 @ 19:29:59
Postat av: eric

haha ja köpte en exat lika dan t-shirt i fredags. man måsta älska stora uringar :) hare bra man!..

2008-11-03 @ 15:46:37
URL: http://eeric.metrobloggen.se
Postat av: eric

skrev fell adress till min blogg :P

2008-11-03 @ 15:47:53
URL: http://metrobloggen.se/eeric

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner