nya dojjor

Hej igen kära läsare,

Skrev om ett par färgade Adidas som jag impulsköpte häromdagen, well, jag beslutade mig för att behålla dem. Såhär i efterhand var det kanske lite dumt med tanke på ekonomin, men vafan, lite coola är dom allt :)

Det är en modell ur "Sleek Series" som är en damkollektion. Jag har inte så stora fötter, storlek 41, så jag kan ha de stora damdojjorna.

Så nu har jag ett par sneakers, som jag egentligen kanske inte behöver. Men-men.. ska försöka se om man kan hitta ett par vita budget-tygskor nånstans, Kawasaki-dojjorna har gjort sitt och får inte hänga med denna sommar.

Oh, och bilderna är lite suddiga. Har tagit sönder telefonen som jag fotade med innan :/

Sköt om er,
/Simon


Kommentarer
Postat av: greg

najs! synd att man står stadigt på jorden i sina storlek 43or. finns det liknande i herrkollektionen eller?

2009-04-20 @ 09:13:15
Postat av: Mannen i masten

skön bula

2009-04-21 @ 15:41:56
Postat av: Anonym

Kul att se dig skriva, gärna fler dags-outfits om du hittar tiden!

2009-04-21 @ 17:45:09
Postat av: Simon

greg: Tack! Jag hittade inget på herrsidan, men jag har sett långt ifrån allt.



Mannen i masten: Haha :)



Anonym: Kul att höra, ska försöka köra lite fler inlägg framöver.

2009-04-21 @ 19:10:32
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: pierre

vad heter modellen och vart hittar jag dessa i sthlm och för vilket pris?

2009-05-01 @ 18:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner