Examen

Hej kära läsare
I helgen är det många som tagit studenten och många studenter har tagit examen och blivit alumner. Detta brukar vanligtvis firas med stora festligheter. Då kan man ju förslagsvis sätta på sig det här. Jag gillar att utgå från färger i gråskala och sedan slänga in en stark färg. Effekten som blir drar garanterat blickarna till sig. 
Ett tag framöver kommer Simon få underhålla er. Jag ska flytta och jag känner att detta kan ta en del tid. Ni som inte tycker om mina bidrag till bloggen blir säkert glada över detta, och ni som tycker att jag faktiskt har en poäng - I'll be back!
Have it
/Per

 
Kavaj, H&M
Fluga, Atlas
Kofta, H&M
Skjorta, Velour
Chinos, Cheap Monday
Skor, H&M
Strumpor, Topeco

Kommentarer
Postat av: GlassJan

Ja det där såg ju bra ut

2009-06-07 @ 22:45:15
Postat av: Gurra

Grym blogg! Upptäckte den nyss och är mycket nöjd. Orka fortsätt skriva!



MVH

2009-06-08 @ 21:09:56
Postat av: Jocke

Klädsel för festlighet, tyvärr inte enligt mig. Gillar varken färgkombinationerna, de olika tygmaterialen funkar inte så bra tillsammans och skorna är enligt mig för skitiga för en annars dressad look...

Men smaken är lyckligtvis olika här i världen:)

2009-06-08 @ 22:04:59
Postat av: Frank&Rémy

Måste tyvärr hålla med Jocke. Men jag vet att ni killar kan bättre, så skärpning!

2009-06-09 @ 15:01:18
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: ricky

stilen helschöön, precis som bloggen. keep it up!

2009-06-09 @ 15:30:18
Postat av: Grrrr

Har du ramlat och slagit i huvudet pojk?

VADFANHARDUPÅDIG???



Låg klass!!!



Sjyst blogg för övrigt!

2009-06-10 @ 12:51:41
Postat av: cazorla

Lite för udda men ganska coolt ändå. Men hoppas du inte har dem skorna på dig.. lite för skitiga:P

2009-06-25 @ 17:40:57
Postat av: cr

kan nog vara den fulaste outfiten jag sett, bara fel..

2009-07-07 @ 13:05:05
Postat av: Rasmus

Hej!

Jag är på jakt efter en mörk-blå kavaj, gärna av linne eller liknande mjukt material då jag ska vika upp ärmarna! Tacksam för svar!

2009-07-15 @ 03:37:09
URL: http://rrasmus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Även fast denna outfit var en riktig miss kommer jag att följa upp er blogg, ärligt talat! Det där ser bara ut som om någon fått ett frispel inne bland rödakorsets klädhyllor och slängt ihop första bästa plagg.. En osund smoooooothie av färg och material.. PUss

2009-07-23 @ 09:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner