Detaljer

Hej kära läsare
Accessoarer, de små delarna av en outfit som kan få stor betydelse. Idag ska vi behandla ämnet smycken. Jag personligen är inte så mycket för smycken, förutom ett snyggt armbandsur och manchettknappar. Ett par av de sistnämnda ska vi titta på idag.
Jag tycker att smycken alltid är snyggare, både på killar och tjejer, om de är valda med omsorg för personligheten hos bäraren. Nu kanske detta kan vara svårt att se på någon man inte känner, men som bekant så ger kläderna i övrigt vissa vibbar om personlighet så möjligheten finns. Annars kan man ju bara köra med att matcha smycken och kläder, men att bära upp något med personlighet slår, för mig, högre. Med detta sagt kan ni ju kanske gissa ett av mina intressen, förutom kläder då.
Have it
/Per


Manchettknappar, T.M Lewin
Skjorta, Skräddarsydd

PS. Skorna som jag skrev om i mitt förra inlägg, de från H&M ni vet, funkade bra hela kvällen utan några slags haverier. Jag fick faktiskt inte ens skoskav, och det är ju inte så illa när man använder ett par skinnskor för första gången. DS

Kommentarer
Postat av: fred

schyssta knappar! dom är ju lite komiska men det blir ju ändå snyggt

2009-03-03 @ 20:32:29
Postat av: Frank&Rémy

dock grymt jobbigt med hip hop stjärnor och deras jävla bling bling manchettknappar

2009-03-05 @ 00:52:59
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Simon

Frank&Rémy: Kan inte hålla med mer. Det blir så jävla mycket, man vill ju inte se ut som en vandrande julgransbelysning.



Dessa knappar är dock rätt roliga. Med fel outfit blir de töntiga, men med rätt grejer så är de riktigt fräna :)

2009-03-05 @ 11:55:50
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: NonSmoke

Sluta-röka-bloggen



Mitt mål är att vara ett stöd för andra som ska sluta röka/vill sluta röka. Mitt egna substitut är bloggen istället för rök.



Tipsa och följ gärna även om inte du själv röker!



//Nonsmoke

2009-03-05 @ 12:03:51
URL: http://nonsmoke.blogg.se/
Postat av: calle

Är det bara jag som inte fattar vad du är intresserade av? Tycker knapparna påminner om hakkors, så betyder det att ni är intresserade av nazismen eller? Hjälp mig förstå !



Det är dock en nice blogg!

2009-03-05 @ 18:02:11
Postat av: Jocke

Kan hålla med Calle även om jag vid närmare granskning ser vad de föreställer. Men vid en snabb titt liknar de faktiskt ett hakkors en hel del, tyvärr...

2009-03-05 @ 19:29:47
Postat av: Simon

Haha, lite oväntade nazireferenser må jag säga! Det är ju en växellåda! Per är intresserad av bilar, inte av 40-talets Tyskland.

2009-03-06 @ 10:30:29
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Frank&Rémy

Hur i helvete fick ni till hakkors? Calle och Jocke, psykologstuderande som jag är, så må jag undra ifall det inte är så att ni ser det ni vill se?

2009-03-07 @ 00:04:47
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Jocke

Som jag skrev, bara om man tittar snabbt och inte om man tittar ordentligt...och jag hoppas och tror Per förstod att jag fattar han ej är nazist, sen är ju inte bilden direkt superskarp;) Likaså kan jag med 100% säkerhet säga att jag själv inte är nazist Frank&Remy, hatar allt som har med det att göra...

2009-03-07 @ 11:07:39
Postat av: Per

Ja som Simon säger så är jag barnsligt intresserad av bilar och därför känns dessa helrätt. däremot kan jag hålla med om att bilden kanske inte är jättetydlig men det beror på att knapparna är blanka och inte oskarpa bilder. Men Frank&Remy, vem av er det nu är, om du är student. hur har du då råd med dina tom fordmössor?

2009-03-07 @ 15:39:19
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: calle

Ja nu ser jag att det föreställer en växellåda. Men som sagt så såg jag inte det vid första anblicken, och jag tyckte att ett hakkors vore lite konstigt. Sorry för missförståndet!

2009-03-16 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner