senaste inköpen

Hej kära läsare,

Har på allmän begäran slängt ihop en outfit med de senaste inköpen. Såhär års blir det gärna lite lager på lager, och det blir det även här. För övrigt har jag jävligt mycket i skolan nu, 3 tentor nästa vecka, men ska försöka hålla lite aktivitet på bloggen trots detta. Vad Per gör vet jag knappt, har inte hört av honom på ett bra tag. Men han dyker kanske upp med nåt inlägg till er törstiga läsare, vem vet.

Outfiten består av den ljusa kabelstickade tröjan från förra inlägget, under den en rutig skjorta från NN07. Till det har jag mina mörkgrå WinWin-chinos och kängor från Vagabond.

Nu letar jag efter en fairisle-mönstrad slipover eller tröja/kofta. Har även beställt ett par jeans från Julian Red som borde dyka upp närsom.

Sköt om er,
/Simon


Tröja, Blueprint.
Skjorta, NN07.
Chinos, WinWin.
Skor, Vagabond.
Klocka, Massimo Dutti.

Kommentarer
Postat av: B

Ruskigt snygg outfit! Ser dessutom väldigt varmt och gött ut. Grym blogg som sagt!

2009-11-18 @ 20:47:43
Postat av: Alexander Berglin

Riktigt stiligt!

Mer outfits skulle vara underbart! :)

Keep it going.

2009-11-18 @ 21:31:33
URL: http://asb.blogg.se/
Postat av: pjm

Stiligt, mycket bra inspiration! Får man fråga om du har något skotips nu till höst/vinter? Mvh

2009-11-20 @ 16:19:43
Postat av: simon

Jag fattar inte när jag går till fillipa k säjer dom att dom inte säljer chinos så jag har två frågor. 1 hur mycket kostar dom. 2 vart kan man köpa dom (affär)

2009-11-22 @ 18:48:42
Postat av: Stefan

Det stämmer at filippa k har slutat sälja chinos, men dom har fortfarande kvar ett par byxor som kallas "cotton pants" som liknar chinos fast är något tunnare.

Mvh

2009-11-25 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner