Torsdag

Hej kära läsare
Kylan har slagit oss rejält idag i Göteborg. Det var visserligen soligt så det förslog, men termometern visade endast tre grader när jag begav mig till skolan. Som ni ser på bilderna nedan var jag inte direkt beredd på kylan då jag inte var hemma mellan onsdag och torsdag. Jag hade lyckats få på mig en yllekofta, men imorgon får det fasen bli dubbla vantar också. Men till saken nu.
Det är den omfärgade jackan utanpå en yllekofta från Pour, och innanför den har vi den lite mindre snygga av de två rutiga skjortorna jag köpte häromsistens. Som jag skrev så var det väldigt soligt och gött, både onsdag och torsdag, så mina Wayfarer fick givetvis följa med. Ni kan skymta dem i bröstfickan på jackan. Detta är för övrigt ett ganska snyggt sätt att frakta sina glasögon tycker jag. Vi får väl se vad optikern har att säga om glasögonvård osv. På benen har vi mina Julian Red jeans som jag bara gillar mer och mer. De börjar få en skön slitning nu, och det är väldigt peppande att ha dem på sig när de blir lite snyggare varje gång. I handen ser vi min lilla portfölj innehållande diverse kompendier och pennor som man behöver på föreläsningarna, och på fötterna ser mina sneakers som jag skrev om i mitt senaste inlägg. Tänkte att det kunde vara trevligt att visa hur de ser ut på också. 
Ha det fint
/Per


Jacka, H&M
Kofta, Pour
Skjorta, H&M
Jeans, Julian Red
Skor, Zara
Glasögon, Ray-Ban
Portfölj, H&M

Kommentarer
Postat av: Jan Banan

Skjortan ser bättre ut när den är en del av en outfit. bra!

2009-10-16 @ 22:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner