dagens

Hej kära läsare,

Sensommarvädret håller i sig, riktigt skönt. Många har hört av sig och bett om höstoutfits, vilket iaf jag kommer att skjuta på ett tag till. Men det kommer, var så säker.

Idag kände jag för att köra lite rockigt så det blev svarta jeans och vita converse. Detta blandade jag med lite preppy i form av en skjorta från NN07 med blå bas och vita ränder.

Höstmodet har som bekant mycket att erbjuda, vilket är naturligt eftersom man helt enkelt har mer kläder på sig. Vad är ert "måste" i höst?

Sköt om er,
/Simon


Skjorta, NN07.
Jeans, Acne.
Skor, Converse.
Klocka, Massimo Dutti.

Kommentarer
Postat av: Kimberley Ann

Gillar klädseln mycket må jag säga!

2009-09-20 @ 18:55:55
URL: http://kimberleyann.blogg.se/
Postat av: rocky

väldigt rockigt med svarta jeans och converse..

2009-09-20 @ 22:31:00
Postat av: Stefan

Snyggt! Liknar faktiskt min klädsel häromdan :)

Jag funderar på vad jag ska köpa för jacka, har du något förslag?

2009-09-21 @ 11:44:10
Postat av: Magnus

Modebloggsmaterial? Njae.

2009-09-21 @ 14:07:43
Postat av: Magnus

För övrigt är oljerocken en tidlös klassiker. Chesterfieldrocken är dock något som kommer att vara riktigt hett i höst.

2009-09-21 @ 14:10:03
Postat av: Sebastian

Jeansskjortan är ett måste i höst!

2009-09-21 @ 15:58:47
URL: http://imontheroad.blogg.se/
Postat av: Jens

Är en nytillkommen läsare av er eminenta blogg, och jag måste säga att ni har en riktigt skön stil!



Ser fram emot lite tips inför hösten.

2009-09-21 @ 21:16:30
Postat av: Simon

Kimberley Ann: Tackar!

rocky: Ja, visst är det.

Stefan: Tack. Jag funderar själv på att införskaffa en jacka väldigt snart. Har kikat på en Peak, återkommer om detta.

Magnus: Vardagsklädsel är inte alltid revolutionerande. Hoppas du har överseende med detta. Tack för tipsen om inte annat.

Sebastian: Instämmer, är själv på jakt efter en ny. Min gamla är trasig.

Jens: Välkommen, kul att du gillar bloggen!

2009-09-21 @ 22:22:39
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner