dagens

Hej kära läsare
Som en del kanske kommer ihåg så skrev jag i mitt förra inlägg att jag hade hittat en ny skjorta. Sedan dess har skolan hunnit börja igen och jag har helt enkelt inte hunnit att lägga upp den. Det är en mörkblå skjorta med ljusblå inslag på knappraden, bröstfickan och axelpartiet. Aldrig tidigare än denna vinter har blått och svart varit en mer lyckad kombination, så därför har jag matchat den med en svart kofta. Som ni säkert lagt märke till de senaste veckorna så har Simon och jag talat väldigt varmt om Julian Red. Det tänker jag fortsätta med och om ni undrar varför mina Julian Red-jeans används så frekvent som de gör så kan ni kika på bilden. Där ser ni att slitningen börjar komma fram och få riktig "favoritjeanskänsla". Om man ska se till helheten så är det väl inget speciellt med dagens outfit egentligen. Det var förmodligen den tröttaste torsdagen på riktigt länge idag och då känns det passande med en ganska nedtonad klädsel. Något speciellt sominte syns är dock fyndstatusen hos skjortan. Den är kanske inte stört snygg men då jag endast betalade 50kr för den så var den stört billig. Ibland är helt enkelt epitetet "stört" det enda som krävs för att ekvationen ska gå ihop.
Peace out
/Per


Skjorta, H&M, 50kr
Kofta, Weekday
Jeans, Julian Red

Kommentarer
Postat av: dmartinsson

H&M är bäst ;)

2010-01-28 @ 18:20:22
URL: http://themuffetman.blogg.se/
Postat av: JanBanan

Tycker ändå att den ser helt ok ut. det ser ut att vara button-down? för 50 spänn ärdet ju sjukt bra

2010-01-28 @ 23:36:51
Postat av: Oscar Ekelund

Vet du om den finns på H&Ms webbshop?

Tack!

2010-01-30 @ 19:40:32
Postat av: Per

JanBanan: ja det är en button-down. glömde skriva det såg jag.

Oscar Ekelund: Jag tror inte att den finns på nätshopen. jag har starka misstankar om att den var något de inte fått sålt på länge och gjorde ett sista försök att få lite pengar för den. och det funkade uppenbarligen.

Väl mött

2010-01-31 @ 19:03:01
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Josef

Tjena Per



Ska på en fest med mycket folk till alla hjärtans dag.



Vad tycker du man ska ha på sig? Är runt 176 lång har helt okej kropp.



Jag vill ha stiliga kläder som andra inte har men ändå inte sticka ut för mycket

2010-02-02 @ 12:55:24
Postat av: Per

Josef: isåfall tycker jag helt klart att du ska satsa på snygga detaljer, ett par snygga manchettknappar, en utstickande bröstnäsduk, en liten blomma i kavajslaget kanske. låt fantasin flöda

2010-02-02 @ 16:10:05
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Carrolized

Så skönt att se en kille med bra klädstil.

2010-03-03 @ 15:46:44
URL: http://carrolized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner