Lördag

Hej kära läsare
Även idag har jag varit en sväng på stan och strosat. Även om man inte alltid hittar något så ärdet en skön promenad dit och hem. Men idag hittade jag faktiskt något. En skjorta från H&M, som ni får se i nästa inlägg, och en hatthylla till min enkla boning. Jag skrev i förra inlägget, som ni hittar nedan, om min nya halsduk. Idag dolde jag inte hela halsduken under min rock, utan idag klädde jag mig lite varmare under för att kunna bära kavaj. För den mesta värmen står min yllepolo från Tiger och ett par långkalsonger från Frank Dandy för. Polonkan ni se nedan, men långkalsongerna får ni klara er utan att se. Tror ändå inte att det finns något intresse av att se mig i dem. ytterst på benen har jag mina Temple-jeans och på fötterna är det Bobbie Burns-kängorna igen. Kavajen kommer, liksom polon, från Tiger. För att inte frysa om händerna drog jag även på mig ett par vantar som min farmor stickat en gång i tiden.
Peace out
/Per


Kavaj, Tiger
Halsduk, Second hand
Polo, Tiger
T-shirt, Rolling Stones
Klocka, CK
Jeans, Temple
Kängor, Refined by Bobbie Burns

PS. Ursäkta den dåliga bildkvalitén, måste verkligen skaffa en ny kamera. DS

Kommentarer
Postat av: ...

Tröjan var snygg, men det blir för bylsigt med den under jackan/kavajen/vad det nu än är. Den ser ansträngt knäppt ut.

2010-01-17 @ 13:28:36
Postat av: Anonym

riktigt fräscha dojor. men byxorna är väl i ändå det tightaste lagret?

2010-01-19 @ 16:06:39
Postat av: tiger

Sjukt snygga skor!

2010-01-21 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner