Skor

Hej kära läsare
Idag blir det ett kort och enkelt inlägg som handlar om skor. Ska man bara ha ett par skor i sommar så tycker jag att de vita tygskorna är modellen att satsa på. Man kan ha ett par att slita på och ett par som man håller lite snyggare och renare som man kan ha när stunden kräver det. Men ska man klä upp sig ännu mer så tycker jag att ett par Brouges är ett schyst alternativ till de vanliga finskorna. Modellen på bilden har jag köpt på Asos.com och modellen är super. Råkar även känna till att den för tillfället finns på deras rea för ynka 250kr.

Något som även hade varit snyggt hade varit ett par gladiatorsandaler och som ni vet så hade jag beställt ett par. Dock så klarade inte H&M att leverera dessa. Jag tycker det är piss att man kan beställa något för att sedan få vänta tre månader på beskedet att man inte kan få det man beställt. Tänk på det om ni skulle få för er att köpa något på H&Ms hemsida. Det är bättre att kolla om det finns i butik först. Men men pga detta verkar det som jag blir utan gladiatorsandaler i år, men om någon har något tips på var man kan hitta så hör gärna av er.

Tillbaka till skorna, Det nedre paret kommer från H&M och anledningen till att jag har kunnat använda dem är att jag har köpt dem i butik. Det andra paret som jag har som lite snyggare kommer från E funk och dessa inhandlas på deras hemsida ( www.efunk.se ). Inga problem med transporter som inte kom fram här dock. Båda dessa par kostar 150kr och det är väl en ok summa. Jag hade inte betalat mer allafall.

Ha det fint
/Per


Skor, H&M, 150kr
Skor, E funk, 150kr
Brouges, ~250kr (jag gav dock ~400kr)

Kommentarer
Postat av: johnny

Nice blogg! lägg gärna till mig på bloglovin också för det har jag gjort med dig ;)

2010-07-18 @ 16:57:39
URL: http://johnnyochblondie.blogg.se/
Postat av: J

Vad glad jag blir att du varken nämner converse eller någon klumpig basketsneaker!



Själv är jag svag för Paul Smiths Musa-skor och har dem i flera färger, bland annat vitt som används flitigt nu i sommar. De kan vara väl dyra till fullpris, men under reorna kan man hitta dem för 400-500:-. De har hög kvalité och håller länge. Mina vita har vid flera tillfällen varit näst intill oigenkännliga efter en natt på stan, men efter tio minuter med borste och galltvål blir de som nya igen. En behandling som skor av sämre kvalité sällan överlever.

2010-07-18 @ 17:06:11
Postat av: A

E funk? Länka hemsidan, tack!

2010-07-18 @ 17:33:37
Postat av: H

sjukt snygga brouges!

stäm skiten ur H&M säger jag bara..

2010-07-19 @ 21:12:10
Postat av: Amanda

Otroligt trevlig blogg. Kul att det finns killar som bloggar :)

2010-07-20 @ 13:37:36
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner