Tillbaka

Hej kära läsare
Nu har det varit tyst här på bloggen och givetvis har det sina anledningar. Som ni vet så har Simon tagit examen och gått direkt på att jobba, och jag har precis kommit hem från Sälen där jag har jobbat i en månads tid. Då jag inte har haft täckning på varken mobilen eller internet så har det varit svårt att hålla liv i bloggen. Om någon från Telenor läser detta kan ni ju ta det som en uppmaning att göra något åt saken. Hur som helst - nu har jag fått täckning igen och planerar att vara mer aktiv här.

Idag tänkte jag ta upp två saker. Den första handlar om igår och då tänker jag ivetvis på finalen i Wimbledon. Jag vill minnas att jag tidigare skrivit om den stilfulla sport som tennis är och även om dagens spelare inte håller samma stil som spelarna från förr så gör arrangemanget i Wimbledon det i allra högsta grad. Domare och linjedomare är enhetligt klädda i chinos, skjorta och välsittande klubbkavajer och de flesta i publiken, bl.a Björn Borg, hade stiligt klätt upp sig dagen till ära. Eftersom detta inte är någon sportblogg så dehöver vi väl inte bry oss om resultatet, men i Wimbledon är tennis världens snyggaste sport.

Det andra jag ville ta upp rör mitt förra inlägg då jag efterfrågade inspiration. En av våra läsare, Linus, mailade in en bild där han visar hur han vill ha sina shorts, men framförallt så bifogande han en länk som leder till en rad varierade bilder med både hög högsta, och lägsta kvalitet. Enjoy
/Per

http://www.pause.se/2009/04/24/outfits-john/

Kommentarer
Postat av: Jerry

Du var saknad! Välkommen tillbaka!

2010-07-06 @ 00:46:44
Postat av: Mark

Äntligen, gör inte om de!!!!!!!!!!!1111

2010-07-06 @ 15:28:20
Postat av: Per

Jerry: Tack, det värmer

Mark: Nej då, nu blir det inget jobb i Sälen tills nästa sommar möjligtvis

Väl mött och tack för era kommentarer

2010-07-08 @ 15:02:24
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner