Mera jeans

Hej kära läsare,

Det blev lite surr kring jeansskjortor i kommentarna till förra inlägget, så jag tänkte att jag slänger upp några av mina favoriter. Det blev 3 skjortor i 3 prisklasser. Tyvärr är den dyraste snyggast osv, iaf i mina ögon. Döm själva.

Först ut är en jeansskjorta från Our Legacy. Den är dyr, men den har elbow patches! Hata eller älska. Pris: 1500kr.

Sen kommer Acne med en lite mer western-betonad variant. Faktiskt ganska prisvärd, hade gärna sett en ljusare variant också. Pris: 895kr.

Sist ut är H&M, denna har varit med i ett tidigare inlägg. En decent skjorta till ett bra pris. Pris: 249kr.



( bilder tagna från ourlegacy.com , acnejeans.com & hm.com )

Kommentarer
Postat av: Oliver

Är inte nummer 1 och nummer 2 väldigt lika förutom elbow patches'en och att du skulle kunna få 2 nummer 2 för priset av en nummer 1?



KEEP UP THE GOOD WORK DUDE's!

2010-03-07 @ 14:07:39
Postat av: Kim Denzler

Tjo,

Måste säga att jeansskjortor inte är någon favorit för mig och allra minst kombinerat med just jeans. Men som sagt det ligger rätt i tiden, så kanske man ser på det annolunda om ett tag. Måste samtidigt säga att Simon lyckat riktigt bra med sin "jeans möter jeans" matchning. Hemligheten ligger nog i att ha en tillräckligt stor skillnad mellan byxa och skjorta (avseende tvätt, nyans osv)

Keep up the good work:)

2010-03-07 @ 15:41:39
Postat av: Gustaf

Mina favoriter bland jeansskjortor har jag hittat på second hand.

Apropå jeans mot jeans så tycker jag att det fungerar om, som den ovanför säger, kontrasten är tillräckligt stor. Skulle säga att det beror på vilket intryck man strävar efter att göra också.



Ja, den dyraste är helt klart snyggast. Guld med armbågarna!

2010-03-07 @ 16:10:30
URL: http://sorlinmusic.blogg.se/
Postat av: Martin

Vill bara upplysa om att Acnes pop-western skjorta finns i en ljusare färg! Den skjortan du visar finns bara i den färgen just på webshoppen! Den ljusare är riktigt fresh.

2010-03-08 @ 22:42:28
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

så snygga! Jag fick min man att köpa en i höstas. Denim är oslagbart!



Kramar från mig!

/Erica

2010-03-09 @ 02:10:56
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: Carola

Den från Our Legacy är grym! Älskar lappade armbågar. Skrev själv om den nyligen.

2010-03-09 @ 22:03:27
URL: http://styleforgents.blogg.se/
Postat av: One Step Closer

H&M Skjortan är beställd! Hoppas den sitter någorlunda bra. Grym prislapp!

2010-03-09 @ 23:56:09
URL: http://www.onestepcloser.se/
Postat av: Stefan

Hej hej

Den snyggaste jeansskjortan är fortfarande (enligt min åsikt) från ZARA.



Våren närmar sig, och själv har jag shoppat in en hel del kläder som väntar på att få användas. Kommer det något "vår-inspirerat" inlägg snart?

Mvh

2010-03-10 @ 15:27:23
Postat av: Gustav

Jag älskar den första! :D Grymt snygg! ;)

2010-03-14 @ 17:29:30
URL: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner