Brand new bag

Hej kära läsare


Förra veckan fick vi en fråga om vi inte kunde visa lite schysta väskor. Detta har jag tagit fasta på idag och tänkte visa er vad jag tycker är snyggt. Min favorit stavas mörkbrunt läder på ljus canvas. Den oversizade sadelväskan är perfekt att ha till skolan och till vänster i bilden ser ni en träningsväska i samma stil. Sadelväskan är ny och kommer från Asos. Köpte även en del andra grejer som ni ska få se snart.

Den tredje väskan är geten och den har ni sett tidigare här på bloggen. Den är ju lite större och passar bra till lite kortare resor, faktum är att jag ska gå och packa den nu. Det blir nämligen en kortare resa nu över kristihimmelfärdshelgen så då är ju geten perfekt.


Ha det fint
/Per


Weekendbag, "Geten"
Träningsväska, Boomerang
Oversizad sadeläska, Asos, ~400kr


Kommentarer
Postat av: fred

snygga väskor! den där get väskan skulle man ju inte tacka nej till

2010-05-12 @ 08:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner