Scarfs

Hej kära läsare
Jag har länge haft svårt att känna mig bekväm i att bära scarf. Men sist jag var inne på Asos.com så hittade jag en som jag tyckte var riktigt snygg och bestämde mig för att ge det en chans till. Och idag är jag nöjd med det beslutet för den visade sig vara en fullträff. Nu så här till sommaren så bidrar den med en seglarkänsla och till en skjorta blir det ett stiligt alternativ till slips. Så nu är man ju lite taggad på att se om det finns fler trevliga scarfs där ute.

I min beställning fanns även väskan, som ni såg i mitt förra inlägg, en tröja och ett par brouges. Både tröjan och brougesen är jag riktigt nöjd med och ni ska få se dessa inom kort. Jag ska bara ner på stan och inhandla nya skosnören. De som satt i skorna när jag fick dem var en bit för långa och detta är något som jag har lite svårt för.
Peace out
/Per


Scarf, Asos, 46kr
Kofta, H&M
Skjorta, velour
Jeans, Julian Red
Klocka, CK


Kommentarer
Postat av: Peter

Skitsnygg scarf! Jag har precis köpt en scarf från Hope som för övrigt gör riktigt fna scarfs. Jag hittade de på www.urbana.se (http://www.urbana.se/se/grp/hope-4.php). Jag köpte en Crank Check!

2010-05-17 @ 15:56:51
Postat av: JanBanan

Snyggt och ett bra pris också

2010-05-17 @ 16:04:36
Postat av: Anonym

Jag tycker att det lätt ser lite för feminint ut med scarf, men det var ett väldigt vackert mönster!

Spana gärna in min blogg och ge mig lite kritik, jag har precis börjat!



Vixeninstyle.blogspot.com

2010-05-18 @ 14:11:51
URL: http://vixeninstyle.blogspot.com
Postat av: Oliver

Jag håller med Vixeninstyle. Det ser lite för feminint ut om man inte har det som Carl Jan (http://sverigesradio.se/p1/sommar/2004/images/foto/Carl_Jan_Granqvist.jpg), och då ser det tyvärr bara fjantigt och uppstoppat ut. Hade det varit en sjal däremot, då hade den varit grym.

2010-05-18 @ 15:27:13
Postat av: robin

tips på olika internet sidor man kan shoppa på?? :)

2010-05-18 @ 21:31:48
Postat av: Anonym

jag vet att ni inte bryr er så mycket om tjej kläder men det vore väldigt roligt om ni en vecka kunde ha veckans outfit fast för tjejer? :D

2010-05-18 @ 21:57:47
Postat av: Simon

Jag tycker ju att Per ser mäkta proper ut, men jag kan ju vara en aning partisk.



robin: Vi handlar mest på Asos.com, 111VOX.com och eBay. annars brukar det vara respektive märkes webshop.



Anonym: Med tanke på vår målgrupp är det väl inte något givet inslag här på bloggen, men vem vet, i framtiden kanske..

2010-05-19 @ 00:00:56
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Erik

Jag tycker själv att scarf är väldigt svårburet... Köpte en för några veckor sedan men jag tycks aldrig hitta ett bra tillfälle att använda den! Sjalar har jag däremot lättare för, tycker inte att det ser lika konstlat ut:) Grymt bra blogg annars!



Spana gärna in min, har precis kommit igång!



www.metrobloggen.se/hmstylebyerik

2010-05-23 @ 20:29:24
URL: http://www.metrobloggen.se/hmstylebyerik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner