Solglasögon

Hej kära läsare,

Det har ju varit mycket retroinsipirerade solglasögon senaste åren, jag tänker då främst på den enorma Wayfarer-vågen som kom, men också gamla pilotmodeller i både plast och metall. Det var väl först förra sommaren som Clubmastern gjorde intåg på bredare front och där jag och många andra köpte sig ytterligare ett par klassiker. Vad som kommer nu är rundare rundare bågar, men som alla trender så kommer ofta en mottrend, denna gång av futuristiska kantiga glasögon.

Själv tänker jag köra på en blandning av pilotinspirerat och lite rundare former. Vilka solglasögon gäller för er den här säsongen?

/Simon


Mina solglasögon:

Tom Ford, Marko (NYA)
Tom Ford, Buckley
Ray-Ban, Clubmaster
Tom Ford, Jack

Kommentarer
Postat av: David Hageman

Behöver ju nya glajjor, dom första är min stil lätt! Sjukt snygga! kanske kan fixa ett par till mig simon? ;)

2010-05-25 @ 12:29:23
Postat av: henke

fyndade plastpiloter i leopardmönster för 50:-



Sweeet :)

2010-05-25 @ 18:57:30
Postat av: Anonym

Ray-Ban var helt klart snyggast, funderar på att inhandla ett par sådana. Är nyfiken på var du köpt dina Julian Red jeans, vilka affärer säljer dom?

2010-05-25 @ 20:03:17
Postat av: Marcus

Ray-Ban var helt klart snyggast, funderar på att inhandla ett par sådana. Är nyfiken på var du köpt dina Julian Red jeans, vilka affärer säljer dom?

2010-05-25 @ 20:03:54
Postat av: Erik

Jag kör på ett par klassiska Ray-Bans och ett par pilotisar från H&M:)Båda dina modeller från Tom Ford var fett snygga

2010-05-25 @ 20:45:51
URL: http://metrobloggen.se/hmstylebyerik
Postat av: axel

hahaha gillar detta inlägg mycket. Är ett stort fan av denna accessoar. Och jag vill verkligen ha dem där Clubmaster! :( har bara inte råd. Om du skulle tröttna på dem kan jag gärna ärva dem :)

2010-05-25 @ 22:45:05
URL: http://axcell.wordpress.com
Postat av: Simon

David: Jag tror att Dag är spekulant på dom också!

henke: Kan vara bra att ha ett par slit&släng som man har med sig till stranden och dylikt.

Marcus: Jeansen är köpta i Julian Red's webshop. julianred.com

Erik: Ray-Ban funkar nästan jämt. Tack!

axel: Haha, vi får se!

2010-05-26 @ 12:20:57
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Niklas E

Sen april har jag ett par Oakley Ducati Monster Dog. Ett riktigt impulsköp, kom på att jag hade ett presentkort som jag använde på födelsedagen. Mina förra var ett par från Åhlens som polaren tappade när han kitesurfade.

2010-05-26 @ 23:32:51
Postat av: Rasmus

Tjänar ni några pengar på denna blogg, eller gör ni det endast för att det är kul?

2010-05-27 @ 00:39:07
Postat av: EllenF

Snygga!

2010-06-11 @ 23:27:34
URL: http://www.improveme.se/EllenF
Postat av: L.

Jag ser att du är lite av en Tom Ford fantast;)

2010-06-17 @ 17:45:02
URL: http://bebbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner