Dagens outfit

Våren börjar göra intåg med sol, fågelkvitter och annat trevligt.
Till saken, till dagens outfit har jag valt en marinblå skjorta med bröstfickor och axelklaffar, från Filippa K. Nertill har jag smala Khaki-färgade chinos, också från Filippa K. Till detta har jag mina Kawasaki players-skor och en svart, sportigare klocka, från Tritoni. Ytterst har jag min jacka från H&M som jag inhandlade förra veckan. Sedan dess har Per hittat en snyggare och billigare jacka, så min jacka går nu mer under smeknamnet "kärringjackan". Livet är bra surt ibland.

Chinosen hade jag kavlat upp om det inte vore för det rådande klimatet, det är fortfarande lite kallt för det tycker jag. Ska man kavla ändå så tycker jag att man inte ska kavla mer än en dryg decimeter, mätt från fotsulan till byxkanten. Det är en sådan punkt som åsikterna ofta går isär, men där är min syn på saken iaf.
 
/Simon

image21

Skjorta, Filippa K.
Chinos, Filippa K.
klocka, Tritoni.
Skor, Kawasaki.
Kärringjacka, H&M.


Kommentarer
Postat av: Filip

Riktigt snygg outfit!!

2008-04-08 @ 17:46:29
Postat av: David

riktigt tjusigt

2008-04-08 @ 19:40:33
URL: http://Karlstromdavva.blogg.se
Postat av: Per

Snyggt simon

2008-04-08 @ 20:22:33
URL: http://killarmedkoll.blogg.se
Postat av: Jonathan

Snyggt! Chinosen är riktigt snygga. Själv hade jag kör på helvita pjucks.

Var ser man bältet förresten? =)

2008-04-08 @ 21:05:14
URL: http://sizethirty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner