Färg och shorts

Hej kära läsare
Jag tror bestämt att våren och sommaren är på väg. Solen har börjat lysa sisådär varannan dag och visst är det skönt. Inte minst för att man har en anledning att köpa nya fräscha kläder. Blev därför glad när jag var inne en sväng på H&M och kollade. Här hittade jag shorts av snygg modell som jag tror kommer att bli super om man viker upp dem lite grann så man får en schyst tennislook. Dessutom så har Simon fixat med knapparna på ett par skjortor så jag tänkte att även jag skulle byta knappar, avvikande färg på knapparna är en lagom utstickande detalj och dessutom mycket lätt att fixa själv. Hur det blev och hur shortsen sitter på får ni se när det blir väder att använda dem. Köpte även på mig ett 5-pack med strumpor i olika glada färger. Strumpor är ett utmärkt sätt att sätta färg på en outfit.
/Per

image25

Strumpor, 5-pack 79,50kr
Shorts, 149kr

Kommentarer
Postat av: David

aa, det är skönt att våren börjar komma. snyggt!

2008-04-17 @ 21:57:24
URL: http://Karlstromdavva.blogg.se
Postat av: Charles

Äntligen lite nya grejer, ledsamt när ni gick och blev inaktiva ett par dagar :-)
Ska kika på shortsen nästa gång jag är på H&M, riktigt bra pris på dem.
Nu ser jag fram emot fler outfits!

2008-04-17 @ 22:05:05
Postat av: Jimmy

Härligt med vår kunde få vara lite varmare på morgonen dock. Tycker bara jag ser ut som en clown när jag har färggladda strumpor på mig. Ska bli kul att se outfit med dom när solen tittar fram lite mer.

Keep up the good work.

2008-04-17 @ 22:43:58
Postat av: Per

Charles. Vi beklagar inaktiviteten, Simon har varit krasslig och jag har slutrushen i skolan just nu. men nästa vecka ska vi nog kunna få in lite fler inlägg.

2008-04-17 @ 22:57:49
URL: http://killarmedkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner