Frisk look

Hej kära läsare
Tänkte skriva lite om mina senaste inköp som faktiskt inte är kläder. Dock är detta lika viktigt. Med snygga kläder gäller det givetvis att man ser pigg och fräsch ut också och då kan detta var ett bra hjälpmedel för att uppnå det. Jag talar om en djuprengörande gel som tar bort smuts och håller porerna rena. När ansiktet är tvättat tar man givetvis på en fuktkräm så att huden inte torkar. Mitt val av hudvårdsprodukter är Loreals men expert-serie. Ansiktskrämen är gelbaserad och blir till skum när man jobbar in den i huden och ansiktskrämen har, förutom att den återfuktar, en lätt mattgörande effekt. Dessa kan göra under på morgonen då man lätt kan se lite trött ut. Dessutom så luktar de väldigt gott - en lagom lätt maskulin doft.
    Jag vet att hudvård är väldigt individuellt, men dessa funkar för mig och jag kan rekommendera dem. Rengöringsgelen kostar 80kr och krämen ligger också i den prisklassen, vilket är ett bra pris då hudvård kan bli dyrt.
/Per

image33

Kommentarer
Postat av: Charles

Jag använder inte samma produkter som du men ja märkte en jävla skillnad sedan ja började använda den här typen av produkter. Bra inlägg, ska ta mej en titt på men expert när min gel tar slut, dina va billigare än mina.

2008-05-01 @ 10:41:43
Postat av: Jonas

Ja det är i sanning bra pris! Hoppas produkterna är bra... De sex produkter jag har kostar runt 1500 sammanlagt, och det är faktiskt ett riktigt bra pris det också...

2008-05-01 @ 12:29:09
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: fredde

hjälper sånt här verkligen? känns väldigt hypat om man säger så.. kanske ska inhandla dessa och se om det gör nån skillnad, inte farligt mkt pengar att chansa med. hur lång tid använde du innan du märkte resultat?
tack för bra blogg

2008-05-01 @ 14:32:52
Postat av: Per

Ja det hjälper faktiskt. Du borde märka resultat snabbt. På morgonen märks det direkt, man ser definitivt piggare och fräschare ut

2008-05-02 @ 18:03:17
URL: http://killarmedkoll.blogg.se
Postat av: Johan

Uppdatera oftare, skön blogg!

2008-05-15 @ 02:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner