Shopping

Sprang förbi H&M häromdagen och gjorde lite nya inköp. Jag hade 10% på allt i butiken och var i första hand ute efter ett par khaki-shorts av samma modell som Per handlade för ett par dagar sedan. Väl inne i butiken så sprang jag på en riktigt skitsnygg kofta. Den ser ut som en Gant-kofta jag har gått och suktat efter ett bra tag, och för övrigt var nära att köpa, men så var alla storlek small slut när jag väl hade bestämt mig. Kvalitetsmässigt går det inte att jämföra de båda, men hur som helst så kunde jag inte motstå prislappen på blyga 298kr.
Det blev även ett par shorts och ett armband. Shortsen fanns inte i khaki men close enough. Armband använder jag inte egentligen men jag tänkte att det kanske kan vara snyggt när man, förhoppningsvis, går runt i kortärmat i sommar.

/Simon

image29

Kofta, H&M. 298kr
Armband, H&M. 59kr
Shorts, H&M. 149kr


Kommentarer
Postat av: Lukas

såg inlägget, stängde av datorn, stack raka spåret till hm och köpte tröjan! Haha! sjukt prisvärt. tack för en riktigt bra blogg ni är favoriter hos mig

2008-04-22 @ 17:38:33
Postat av: Anonym

Bra köp, men gillade aldrig den där koftan. Var lite för kort(trots att jag inte är någon lång person:) men beror väll på materialet kanske. Men snygg är den iaf.

En fråga till, i vilken stad bor ni? Undrar pga att jag inte sett dessa shorts i min HM butik ännu. (nu brukar den vara ganska dålig men ändå). Var ju ett tag sedan de släppte dem...

2008-04-22 @ 18:55:28
Postat av: Filip

Riktigt bra fynd! jag köpte själv koftan för ett tag sen. Det skulle va kul att se hur du använder koftan i någon outfit snart.

2008-04-22 @ 20:09:23
Postat av: Simon

Lukas: Haha, va roligt :) Grattis till ett bra köp och tack så mycket för berömmet.

Anonym: Man får dra ut koftan efter att man har tvättat den (och koftan fortf. är blöt) så håller den sig. Vi kommer båda från Jönköping. Shortsen finns på hm.com om du inte hittar dem nån annanstans.

Filip: Det dyker upp en outfit med ovannämnda kofta i morgon, promise.

2008-04-22 @ 20:38:18
URL: http://killarmedkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner